media speler met plugins oa Tdal.Volumio?

Gestart door sterremos, februari 9, 2021, 16:14:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterremos

zat vandaag ven op deze rustige dag even te surfen en ik kwam bv bij de Dune Mediaspelers er ook mogelijkheden zijn om om plugings te downloaden?

Is dat zo en zijn er meerdere spelers die dit heeft?
Dit zou dan de mogelijkheid zijn om een goede media player te nemen die 4K met HD-DTS kan afspelen maar ook de mogelijkheid heeft om bv Volumio, Tidal, Spotify te spelen?

Klopt dit, ben er wel even benieuwd naar en als dat zo is wat jullie bevindingen/ ervaringen zijn?

Het gaat allemaal ook zo snel de ontwikkelingen..

Tabcam

Als ik het lees lijken het verschillende doelen. Volumio is alleen op audio gericht maar je zegt ook 4K en DTS-HD. Ik gebruik voor HT een ander apparaat omdat ik audio niet naar 48 kHz wil converteren en dat doen vrijwel alle Androidoplossingen.

Ik kan je zowel een Raspberry Pi met Kodi als een NVidia Shield aanbevelen. Een Raspberry Pi is geschikt te maken als headless player met bv. PiCorePlayer, Volumio of MoOde. Ik gebruik ook nog een BlueSound Node 2i (met aparte dac) en qua gebruikersgemak is dat ook fijn. Maar die is niet geschikt voor HT.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i