Powerquest van Audioquest advies

Started by audiolover, February 4, 2021, 19:39:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiolover

Ik wil iets doen om mijn stroomvoorziening te verbeteren. Nu zie ik de Powerquest van Audioquest, kan iemand hier iets zinvols over vertellen? Reviews zijn lastig te vinden. Wellicht heeft iemand een beter/betaalbaar alternatief? 6 Outlets, inclusief tv is voldoende. 4 Als ik de tv apart aansluit.
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06


Deleted User

Om welke Powerquest gaat het dan? Alleen zoeken op Powerquest zal inderdaad weinig reviews opleveren.

audiolover

Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

audiolover

Quote from: Jazzman on February  4, 2021, 19:43:33
Om welke Powerquest gaat het dan? Alleen zoeken op Powerquest zal inderdaad weinig reviews opleveren.
Powerquest 2
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

Deleted User

Ik zie in een paar minuten al 7 reviews van de powerquest 2 op internet.....

audiolover

Quote from: Jazzman on February  4, 2021, 19:48:03
Ik zie in een paar minuten al 7 reviews van de powerquest 2 op internet.....
Ik zoek dus verkeerd? Welke zoek argument gebruik je?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

5061

#7
Ik heb enkele weken geleden de Powerquest 3 aangeschaft. Het ding doet z'n werk en dat is prima, geen klachten en heb daardoor een veilig gevoel en de wetenschap dat ik voor mn gevoel het uiterste heb gedaan. Kan het apparaat iedereen aanbevelen.

Op hifi.nl hebben ze beiden positief beoordeeld.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

El Nino

Mijn ervaring tot nu toe is dat met netfiltering dynamiek en detaillering afnemen. Heb recent de Audioquest Niagara gehad, echter deze weer retour gedaan.

Zou eerder in een goed stekkerblok investeren (Supra of van den Hul).
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

frank2

Quote from: El Nino on February  7, 2021, 20:59:34
Mijn ervaring tot nu toe is dat met netfiltering dynamiek en detaillering afnemen. Heb recent de Audioquest Niagara gehad, echter deze weer retour gedaan.

Zou eerder in een goed stekkerblok investeren (Supra of van den Hul).

Grappig ik heb precies het tegenovergestelde. Dynamiekwinst en meer detaillering met audioquest niagara 1200
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

El Nino

Zo zie je maar weer....het blijft uitproberen en dus weer anders in iedere set....
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom