Zidoo UHD 3000 Music library

Started by Jan64, January 29, 2021, 11:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan64

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds gisteren de Zidoo UHD 3000 en wil daar nu een Music library maken van al mijn muziek.
Het probleem is dat het mijn niet duidelijk is het de folder structuur moet zijn zodat alles goed word gelezen door de Music scrapers.
Kan mijn iemand vertellen hoe de structuur van de folders moet zijn?

Mvg Jan

CellodiBello

Hallo Jan,

Ik ben ook nieuw op dit forum.
Mijn naam is Marcel Willems en heb ook sinds jl maandag een UHD3000, en heb ook problemen ;D

Ik las jouw topic en kan alleen vertellen wat ik heb gedaan m.b.t. mijn gestreamde/geripte muziek vanuit de NAS.
In de Music Player + Add folder, waarna de vraag komt om de music folder te selecteren.
Ik heb voor deze stap wel gezorgd dat de NAS zichtbaar is middels SMB.
Is dit ook wat jij wilt?

groet en veel sucses met jouw UHD3000.

Marcel Willems
Marcel

Jan64

Hallo  Marcel,

Het toevoegen van de muziek is geen probleem alleen de structuur van de mappen is mijn niet helemaal duidelijk.
Ik wil alle afbeeldingen van artiesten als ik op "Artiesten" klik en ik wil netjes Alle Albums inclusief afbeeldingen als ik op "Albums"klik ... ect, ect.

Ben nu al heel de dag aan het experimenteren en het ziet er na uit dat ik er uit ben.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie!  ;D

rlwrt

Heren gebruikers van de UHD3000

Hebben jullie ervaring met het afspelen van SACD ISO's en zo ja, speelt de UHD3000 deze in stereo, of in MCH af via HDMI?


CellodiBello

Hallo rlwrt,

Ik speel mijn Pure audio BD en SACD's af op Oppo 105D.

Inmiddels de UHD3000 retour gestuurd naar verkoper.
Hier waren toch wel veel probleempjes mee.
Ik denk ook dat de verkoper in Nederland moet aangeven dat dit een beta versie speler is.

Ik wacht wel af tot ie rijp is.

Groet
Marcel Willems

Jan64

Quote from: CellodiBello on February  5, 2021, 14:23:39
Hallo rlwrt,

Ik speel mijn Pure audio BD en SACD's af op Oppo 105D.

Inmiddels de UHD3000 retour gestuurd naar verkoper.
Hier waren toch wel veel probleempjes mee.
Ik denk ook dat de verkoper in Nederland moet aangeven dat dit een beta versie speler is.

Ik wacht wel af tot ie rijp is.

Groet
Marcel Willems

Jammer dat hij je niet bevalt maar ik kan mijn hier totaal niet in vinden.
Er zijn wel wat kleine bugs maar die zijn met de laatste firmware update van 04-04-2021 verholpen.
Ik ben toch wel benieuwd waarom je dit een beta speler vind want het is een behoorlijk prijzige speler en dan is het wel fijn dan mensen ook weten wat er mis mee is.  ;-)

Dirk

Quote from: Jan64 on February  6, 2021, 14:32:03
Jammer dat hij je niet bevalt maar ik kan mijn hier totaal niet in vinden.
Er zijn wel wat kleine bugs maar die zijn met de laatste firmware update van 04-04-2021 verholpen.
Ik ben toch wel benieuwd waarom je dit een beta speler vind want het is een behoorlijk prijzige speler en dan is het wel fijn dan mensen ook weten wat er mis mee is.  ;-)
dat zullen we in april dan wel ontdekken  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jan64

Quote from: rlwrt on February  5, 2021, 11:17:25
Heren gebruikers van de UHD3000

Hebben jullie ervaring met het afspelen van SACD ISO's en zo ja, speelt de UHD3000 deze in stereo, of in MCH af via HDMI?

Ik ben niet zo'n ervaring deskundige wat SACD betreft maar ik heb geen iso maar wel losen bestanden.
Als je de DAC ingeschakeld dan word de hdmi en alle digitale uitgangen uitgeschakeld en word de RCA of de balance uitgang geactiveerd in stereo.

Jan64

Quote from: Dirk on February  6, 2021, 14:38:30
dat zullen we in april dan wel ontdekken  :D


Goed opgelet !   :hehe: :hehe: :hehe:   04-02-2021   ;D