32” Lcd

Started by Raphie, January 25, 2021, 19:07:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Voor mijn jongste op zoek naar 32" of 43" lcd voor in de slaapkamer 4k geen must wel, netflix en prime app wel.
Budget tot 400€?
JBL PRX Power!

Rowdy


naish123

Even aanhaken. Ik ben ook op zoek naar een tv voor mijn oudste dochter. Kijkt nu Netflix op d'r iPad.
Maar, ik heb nog een Apple TV over. Kan ik dan beter gewoon een computer monitor kopen met HDMI? Of is dat een rare gedachte?

Major_Ton

Quote from: naish123 on February  4, 2021, 12:23:50
Even aanhaken. Ik ben ook op zoek naar een tv voor mijn oudste dochter. Kijkt nu Netflix op d'r iPad.
Maar, ik heb nog een Apple TV over. Kan ik dan beter gewoon een computer monitor kopen met HDMI? Of is dat een rare gedachte?

Nee dat is geen rare gedachte en je hebt dan een erg ruime keuze. Een aanrader is de BenQ EW3270U welke ik vorig jaar (voor aan de PC weliswaar) heb gekocht in een aanbieding op Amazon voor € 363,-. Deze heeft een mooi VA met hoog contrast en zeer goede kleuren met een bereik tot aan DCI-P3. Hij heeft meerdere inputs en voor smartfucnties werken een AppleTV of Chromecast natuurlijk prima.
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

naish123

Bedankt voor je reactie. Ga ik even naar kijken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

minplus

#5
Heb ooit zo'n monitor geprobeerd en was best aardig maar toch een dag later terug gebracht vanwege fading. Bij voetbal werd de bal een beetje erg langgerekt om het zo maar te noemen. Mogelijk is het met de laatste monitoren beter.
Maar een 32" LCD koop je voor 300€.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

naish123

We hebben een LG 32 inch besteld. Inderdaad €299. Komt morgen binnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

naish123