Nieuwe admin

Started by J.A.F._Doorhof, January 25, 2021, 16:13:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Voor het geval mensen denken ...
We hebben jazzy even toegevoegd aan het admin team zodat hij ons kan helpen met wat email dingen.

Vanuit onze kant en ik neem aan ook van jullie.
Super bedankt alvast ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Teejoo

Ah, mooi dat het gelukt is 😊

Contour


reza

Wie is jazzy?
Werkelijk waar, nog nooit van gehoord of iets van gelezen..

Maar succes in ieder geval  :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jazzy

#4
Quote from: reza on January 25, 2021, 16:26:55
Wie is jazzy?
Werkelijk waar, nog nooit van gehoord of iets van gelezen..

Maar succes in ieder geval  :thumbs-up:

Begrijp niet hoe je mij over het hoofd hebt kunnen zien, ik loop hier al drie dagen mee en heb al meer dan 10 posts!  ;)
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Peerless Monster

Quote from: jazzy on January 25, 2021, 16:32:58
Begrijp niet hoe je mij over het hoofd hebt kunnen zien, ik loop hier al drie dagen mee en heb al meer dan 10 posts!  ;)


🤣

Succes Jazzy!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler


Valkyrie

Erg fijn dat je wilt helpen Jazzy!!  :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

reza

Quote from: jazzy on January 25, 2021, 16:32:58
Begrijp niet hoe je mij over het hoofd hebt kunnen zien, ik loop hier al drie dagen mee en heb al meer dan 10 posts!  ;)


Hahaha, mooi man!
Welkom.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

toetertje

Zozo, na 3 dagen al promotie?  :D
Welkom, en succes Jazzy.  ;D

pacific

Quote from: jazzy on January 25, 2021, 16:32:58
Begrijp niet hoe je mij over het hoofd hebt kunnen zien, ik loop hier al drie dagen mee en heb al meer dan 10 posts!  ;)
[emoji38][emoji38][emoji38]

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


AudioEnZo

Succes jazzy [emoji1303]

Deleted User

Als je hebt gelezen hoe een email issue beschreven wordt, dan weet je waarom, Nu ben ik ICT-er maar heb hier geen kaas van gegeten ;D Welkom en succes..

modde239


Dirk

welkom op dit fijne forum  :thumbs-up:
benieuwd of jazzy hier nog wat aan zou kunnen doen, 't zou wel leuk zijn als de oorzaak ervan gevonden wordt voor die "enkelen" die er alleen op dit forum last van hebben ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

We doen ons best.
Maar ergens stopt mijn kennis gewoon ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sschot

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 25, 2021, 18:17:57
We doen ons best.
Maar ergens stopt mijn kennis gewoon ;)

Als iedereen kan doen waar hij het beste in is, dan komt het vast goed, alleen loop je "altijd" vast
NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5

Dirk

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 25, 2021, 18:17:57
We doen ons best.
Maar ergens stopt mijn kennis gewoon ;)
ben ik van overtuigd :thumbs-up:, was ook geen aanval oid naar jou toe...enkel een oprechte wens/hoop dat jazzy er met zijn kennersoog wat op kan vinden  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

minplus

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 25, 2021, 16:13:29
Voor het geval mensen denken ...
We hebben jazzy even toegevoegd aan het admin team zodat hij ons kan helpen met wat email dingen.

Vanuit onze kant en ik neem aan ook van jullie.
Super bedankt alvast ;)

Doet een admin team nog meer dan? ???

Gefeli!
En succes, jazzy. :)
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

jazzy

Quote from: Dirk on January 25, 2021, 18:15:48
welkom op dit fijne forum  :thumbs-up:
benieuwd of jazzy hier nog wat aan zou kunnen doen, 't zou wel leuk zijn als de oorzaak ervan gevonden wordt voor die "enkelen" die er alleen op dit forum last van hebben ;)
Bedankt voor het warme welkom, ook van de rest trouwens!

We gaan in ieder geval aan de slag met een bekend probleem met de configuratie waarvan we 100% zeker weten dat het op dit moment issues met de bezorging van mail veroorzaakt. Kan natuurlijk geen garantie geven dat dit alle mogelijke problemen rond missende email en spamfilters oplost, maar we nemen in ieder geval een stap in de goede richting.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

eduard

Hoi jazzy
Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


kermy

Fijn dat je wilt helpen, dat ontlast de anderen weer een beetje.


Met vriendelijke groet,

Kermy

i2Paq

Quote from: jazzy on January 25, 2021, 19:22:14
Bedankt voor het warme welkom, ook van de rest trouwens!

We gaan in ieder geval aan de slag met een bekend probleem met de configuratie waarvan we 100% zeker weten dat het op dit moment issues met de bezorging van mail veroorzaakt. Kan natuurlijk geen garantie geven dat dit alle mogelijke problemen rond missende email en spamfilters oplost, maar we nemen in ieder geval een stap in de goede richting.

Welkom en succes!

Ik zou zeker ook kijken naar alle andere plug-ins die gebruikt zijn. De vraag is hoe nodig ze zijn en of ze überhaupt nog wel werken met de huidige versie van het forum zelf.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

J.A.F._Doorhof

Welke plugin denk je dat niet werkt ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

YouTube is de meest storende die niet werkt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.