Nieuwe admin

Started by J.A.F._Doorhof, January 25, 2021, 16:13:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Dat heeft te maken met https
Je mag dan geen links naar externe sites plaatsen.
Tenminste zo is het mij uitgelegd
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Kingpin

#27
SMF 2.0.15 stamt ook al weer van eind 2017 !!
In de tussentijd is er een fix voor "sendmail()" geweest, misschien heb je er wat aan.
FF updaten naar de laatste versie en misschien php ook even upgraden.

suc6
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

J.A.F._Doorhof

Als iemand dat aandurft graag.
Vorige keer dat we een update deden was met Jeroen en toen was er flink wat wat aangepast moest worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kingpin

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 26, 2021, 11:24:14
Als iemand dat aandurft graag.
Vorige keer dat we een update deden was met Jeroen en toen was er flink wat wat aangepast moest worden.
Dat is vaak een probleem omdat je niet weet wat je voorganger 'handmatig' heeft zitten aan te passen, met alle gevolgen van dien inderdaad.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq

Quote from: Kingpin on January 26, 2021, 11:03:22
SMF 2.0.15 stamt ook al weer van eind 2017 !!
In de tussentijd is er een fix voor "sendmail()" geweest, misschien heb je er wat aan.
FF updaten naar de laatste versie en misschien php ook even upgraden.

suc6

Database + files kopiëren naar een schaduw domein.

ALLE plugins noteren en één voor één verwijderen.
Site tussendoor testen.
Database opschonen van alle resten plug-ins.
Site testen.
Core updaten.
Site testen.
Kijken welke plug-ins je werkelijk nog nodig hebt en deze één voor één toevoegen met tussendoor testen.

Dan weet je wat je te doen staat als je de live-omgeving wil updaten.

kan zo maar zijn dat je site 2 dagen uit de lucht is hierdoor.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Kingpin

Quote from: i2Paq on January 26, 2021, 12:37:26
Database + files kopiëren naar een schaduw domein.

ALLE plugins noteren en één voor één verwijderen.
Site tussendoor testen.
Database opschonen van alle resten plug-ins.
Site testen.
Core updaten.
Site testen.
Kijken welke plug-ins je werkelijk nog nodig hebt en deze één voor één toevoegen met tussendoor testen.

Dan weet je wat je te doen staat als je de live-omgeving wil updaten.

kan zo maar zijn dat je site 2 dagen uit de lucht is hierdoor.
Wat ik bedoel is dat men ook wel eens low level dingen willen aanpassen buiten de plugins om en dan heb je wel een probleem.
Aan de andere kant een frisse opzet zou ook wel eens kunnen helpen en idd gewoon de plugins installeren die je denkt nodig te hebben.
Volgens mij kan je idd een export doen en dan weer inladen in de laatste versie.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

DofN

Quote from: i2Paq on January 26, 2021, 12:37:26


kan zo maar zijn dat je site 2 dagen uit de lucht is hierdoor.

Dat overleven we wel toch.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Dirk

Quote from: Dirk on January 25, 2021, 18:15:48
welkom op dit fijne forum  :thumbs-up:
benieuwd of jazzy hier nog wat aan zou kunnen doen, 't zou wel leuk zijn als de oorzaak ervan gevonden wordt voor die "enkelen" die er alleen op dit forum last van hebben ;)
psst...ik kom net thuis en vind een sh**load notificatie-emails in mijn inbox, dus ik denk dat jazzy iets heeft gevonden  :clapping:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jazzy

Quote from: Dirk on January 26, 2021, 18:48:07
psst...ik kom net thuis en vind een sh**load notificatie-emails in mijn inbox, dus ik denk dat jazzy iets heeft gevonden  :clapping:
Ik weet van niets.  :angel:

Heb hier even een korte update geplaatst: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=178431.msg3437494#msg3437494
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

jazzy

Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

VlisChris

Jullie waren net bezig met wat aanpassingen?

Ik kreeg een bad gateway melding.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dirk

ik hoop het, ik raakte hier 't voorbije uur iig niet op het forum  :unsure:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

Weet niet wat er aan de hand was
Ticket ligt bij hoster
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S

Ik kwam er gister avond ook niet op, maar  welkom en succes Jazzy!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 26, 2021, 09:51:23
Dat heeft te maken met https
Je mag dan geen links naar externe sites plaatsen.
Tenminste zo is het mij uitgelegd

Ik liep tegen hetzelfde probleem op domain redirect naar een https site werkte ging alleen van mijn domeinhost naar bezoeker als http. Totdat bhosted opeens aanpassingen deed. Ging de redirect naar de defaultpage van apache de webserver die redirect afhandelt. Na klagen werkte het twee weken later weer, maar enkel in chrome en voor een week, isschien twee tot volgende ronde.

Ik moet er hosting met ssl certificaat bijnemen, moet deze week domein verlengen, twijfel nu tussen bij bhosted blijven en overstap naar vimexx.nl.

donaldk

feedback; ik krijg alleen notificatirmails van nieuwe priveberichten. Die kwamen gewoon aan. Een van de redenen om bij dure (web)mailhost DDS te blijven is dat je daar de spamfiltering uit kunt zetten.

jazzy

Quote from: donaldk on January 30, 2021, 13:56:38
feedback; ik krijg alleen notificatirmails van nieuwe priveberichten. Die kwamen gewoon aan. Een van de redenen om bij dure (web)mailhost DDS te blijven is dat je daar de spamfiltering uit kunt zetten.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar bedoel je dat je andere mails niet krijgt? Zo ja, kun je eens iets reproduceren en mij laten weten? Dan traceer ik de mail even in de back-end.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

donaldk

#44
Nee zover ik weet moet je mails van nieuwe berichten in topics waarin je gepost hebt aanzetten, is hier niet standaard, anders zou mijn mailbox volstaan met notificaties;-).

Ik neem aan dat je mijn reactie op je PM naar je prive mail hebt ontvangen?

jazzy

Ja, gezien en bedankt!
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40