miniDSP.nl actie - vier Bandcamp Friday met ons

Started by minidsp.nl, February 5, 2021, 16:43:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

minidsp.nl

Zoals je misschien is opgevallen ben ik een "fan" van Bandcamp.  www.bandcamp.com  Ik vind dat het beste platform voor muziek, vooral omdat daar het de muzikanten en kleine labels zijn die er verdienen, en niet de CEO van een grote streamingsdienst uit Zweden.   Ik heb er al veel mooie nieuwe muziek ontdekt, vaak van onbekendere artiesten, maar ook Peter Gabriel is er (Vinyl tip: https://petergabriel.bandcamp.com/album/scratch-my-back).

Sinds het begin van de corona crisis heeft Bandcamp elke 1e vrijdag van de maand "Bandcamp Friday", dan worden er op alle aankopen helemaal geen fees ingehouden en gaat dus 100% van wat je er besteed naar de artiesten.  Vandaag is het dus weer Bandcamp Friday.

Om dat te vieren en te ondersteunen hebben we dit weekeinde de volgende actie: Als je vandaag tijdens Bandcamp Friday wat muziek koopt op Bandcamp, dan krijg je dat bedrag *) van ons retour op de aanschaf van een van onze producten.  Hoe t werkt: je koopt gewoon wat in onze webshop, je stuurt (per email, reply op de bestel bevestiging) een copie van wat je op Bandcamp hebt gekocht, dan krijg je direct dat bedrag terug gestort.  Dit geld voor aankopen dit hele weekeind. Koop je vandaag nog wat, dan zijn er ook nog eens geen verzendkosten, gebruik de code "BandcampFridayFeb21".   Dit is een HT Forum exclusieve actie.

Wat ik wel leuk zou vinden is als jullie hier delen wat voor mooie muziek je gekocht hebt


*)  :  tot een maximum van 10% van de prijs van de mic / dsp
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl