TKA: AudioQuest Beetle USB Bluetooth DAC nieuw - 90 euro

Started by bmateijsen, August 25, 2020, 13:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Te koop aangeboden: AudioQuest Beetle Bluetooth USB DAC

Adviesprijs: 199 euro
Actieprijs: 90 euro

Productbeschrijving:
De AudioQuest Beetle Bluetooth USB DAC is de perfecte oplossing om van diverse bronnen het geluid aanzienlijk te verbeteren. Deze compacte AudioQuest DAC past perfect op je bureau, naast je hifi-installatie of bij je televisie en biedt naast bekabeld ook nog eens draadloos gemak!

De AudioQuest Beetle Bluetooth USB DAC is een veelzijdig en prettig compact hifi-component dat een hoorbaar, opmerkelijk verschil gaat maken in de weergave van geluid bij je thuis of op kantoor. Wanneer de Beetle een digitaal signaal detecteert, schakelt de kleine AudioQuest DAC automatisch over op de juiste bron. Je hoeft dus zelf geen ingang meer te selecteren, reuze handig!

De AudioQuest Beetle Bluetooth USB DAC wordt gevoed door de USB-poort van je Mac of PC, maar je kunt ook de bijgeleverde USB-voedingskabel gebruiken. Deze pas je ook toe wanneer je de optische ingang of de Bluetooth-verbinding gebruikt.

Over Bluetooth gesproken, de AudioQuest Beetle Bluetooth USB DAC is de eerste DAC ter wereld die gebruikmaakt van een asynchrone verwerking van het Bluetooth-signaal. AudioQuest heeft hiermee een geluidsverbetering uitgevonden die zaken als AptX overbodig maken. Ook hoeft je smartphone, laptop of tablet geen extra technieken te ondersteunen. De AudioQuest Beetle verbetert het draadloze Bluetooth-signaal altijd! En omdat de AudioQuest Beetle middels de USB-ingang geüpgraded kan worden voor zowel software als firmware, verzeker je jezelf altijd van de beste geluidskwaliteit met de nieuwste technieken van het beroemde hifimerk.

Kwabbernoot

Heeft deze alleen Bluetooth in of kan ik er ook een Bluetooth koptelefoon op aansluiten? Ik kom nergens tegen dat het kan dus ik ga er niet van uit maar zeker weten doe ik het niet.

Groeten...

bmateijsen

Quote from: Kwabbernoot on October  7, 2020, 14:16:07
Heeft deze alleen Bluetooth in of kan ik er ook een Bluetooth koptelefoon op aansluiten? Ik kom nergens tegen dat het kan dus ik ga er niet van uit maar zeker weten doe ik het niet.

Groeten...

Je kan er geen bluetooth hoofdtelefoon op aan sluiten.

Kwabbernoot



Kwabbernoot

Als ik nog een vraag stel, gaat de prijs dan nog een keer 30 euro naar beneden? Vroeg hij hoopvol... :laugh:




DStout

PM gestuurd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Linn Akurate DS/1(3) - Basik - Karik - Akurate Kontrol - Akubarik Aktiv