Nieuwe HTPC samenstellen

Started by CineSmurf, January 14, 2021, 16:18:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

#50
Bij mij miste in de doos de PCI riser card. Maar die heb ik vlug later wel gekregen van Fractal Design.

Mijn 202 build :
https://etmriwi.home.xs4all.nl/pc/pc_desktop.htm

CineSmurf

Netjes. Heb je die extra fan nodig? Ik heb geen case fan erin zitten nu.

Overigens had ik de meeste schroefjes nog wel, qua maat. Enige die ik nu niet heb is de schroeven voor de PCI riser en de stootrubbers aan de onderkant. Laatste is irritant, heb nu al een eerste kras van een schroef...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Marcel.B

Beter 2 case fans nemen in=out.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

GH


riwi

Quote from: CineSmurf on May 10, 2021, 09:48:36
Netjes. Heb je die extra fan nodig? Ik heb geen case fan erin zitten nu.

Overigens had ik de meeste schroefjes nog wel, qua maat. Enige die ik nu niet heb is de schroeven voor de PCI riser en de stootrubbers aan de onderkant. Laatste is irritant, heb nu al een eerste kras van een schroef...

Schroefjes van Fractal zijn niet super kwa kwaliteit (peperkoek). Mijn Lian Li kasten zijn wat dat betreft veel beter.
Extra fan op erg lage toeren oa. de NVME SSD wordt heet (nu een SSD koellichaam toegevoegd).

Quote from: GH on May 10, 2021, 14:59:45
Even een throwback naar de jaren 90 wat website design betreft :-).
Het design komt dan ook inderdaad uit eind jaren 90. De baksteen achtergrond werd in windows 3.1 meegeleverd met windows :)
Ik schrijf de html zelf en maak geen gebruik van website tools. Gewoon plain html met een klein beetje php en wat mysql.