Amp versturen

Started by clicquot, January 12, 2021, 18:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

clicquot

Hey guys

ik zou een amp moeten verzenden van BE naar NL (Hanex service)
Gezien ik de org verpakking niet meer heb, heb ik een kistje in OSB gemaakt - ik dacht, lekker "stevig" - nu de ophaal service van Hanex zelf wil dit blijkbaar in karton of er komen extra kosten en men adviseerde dus om zelf een koerier te gaan zoeken...vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft/een adresje kent van koerierdienst die dit degelijk kan doen?
Doos weegt een 32 kilo en is ong 60*50*27cm groot. Ik heb er hendeltjes opgezet om makkelijk te kunnen "dragen".
Iemand een suggestie?
dank alvast!

minplus

Karton er omheen plakken en klaar.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Deleted User

Quote from: clicquot on January 12, 2021, 18:21:39
Hey guys

ik zou een amp moeten verzenden van BE naar NL (Hanex service)
Gezien ik de org verpakking niet meer heb, heb ik een kistje in OSB gemaakt - ik dacht, lekker "stevig" - nu de ophaal service van Hanex zelf wil dit blijkbaar in karton of er komen extra kosten en men adviseerde dus om zelf een koerier te gaan zoeken...vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft/een adresje kent van koerierdienst die dit degelijk kan doen?
Doos weegt een 32 kilo en is ong 60*50*27cm groot. Ik heb er hendeltjes opgezet om makkelijk te kunnen "dragen".
Iemand een suggestie?
dank alvast!
Eerst altijd even kijken onder welke voorwaarden iets opgestuurd kan worden. Stond OSB erbij?

clicquot

Quote from: minplus on January 12, 2021, 19:22:51
Karton er omheen plakken en klaar.

Ja dacht ik ook, maar dunnow of dat 'telt' - zal het navragen

clicquot

Quote from: Jazzman on January 12, 2021, 19:38:45
Eerst altijd even kijken onder welke voorwaarden iets opgestuurd kan worden. Stond OSB erbij?

als ze me zeggen we sturen een koerier en achteraf pas vw meedelen - tjah - maar bon, karton errond of extra kost - zal gewoon vragen wat kan dan maar had indruk dat ze liever hadden dat ik zelf zocht... kan verkeerd zijn

clicquot

gewoon ter info - ups doet het dus wel hoor > 30 kg, moest gewoon even belletje doen en 't was in orde - 's avonds opgehaald, 's ochtends om 9u al afgeleverd. Toppie  8)
Hopelijk is de herstelservice even top

clicquot

Gewoon even ter info - eindelijk, na 4 maanden wachten de versterker ontvangen. Alles hersteld.
Communicatie en updates ivm status herstelling gedurende die periode verliepen redelijk stroef.
Wat kan ik meer toelichten - hopelijk blijft het ding nog werken gedurende een mooie tijd  ;)

Jumping Jack

Voor de meeste koerierbedrijven zijn de afmetingen een groter struikelblok dan het gewicht...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

clicquot

maar neen, via UPS bv kan gewoon alles - je betaalt ervoor natuurlijk