Stassen HIFI

Started by Albereto, December 3, 2020, 22:49:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GH

In NL is het nou eenmaal zo geregeld dat de garantie moet komen van de verkoper. Dat sommige fabrikanten dan een (beperkte) fabrieksgarantie geven met wel of geen wereldwijde dekking is leuk maar ook niet meer dan dat. En inderdaad , valt die verkoper om dan is garantie krijgen dus een ding.

En het LG voorbeeld is jammer, LG Benelux is nou net wel 100% eigendom van LG Electronics :-).

J.A.F._Doorhof

Toen ik het typte had ik al zo een vermoeden. Maar dacht "de boodschap komt wel over ;)"
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GH

Dat was ook wel zo :-).

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Quote from: Pjotr27 on December  5, 2020, 10:08:22
Als je nu een setje Leak koopt (versterker/cd speler) met Wharfedale Linton ben je een kleine 1000 euro meer kwijt, maar dan heb je echt prachtig setje voor een kleine 2500 euro... Het is wel 46 jaar verder in de tijd...

Maar 74 mocht je ook blij zijn als er meer dan 130 gulden in je 0wekelijkse loonzakje zat.

fasteddie

Quote from: Huub-13 on December  5, 2020, 07:33:54
Mijn allereerste serieuze hifi-apparaten kocht ik bij Stassen, toen ze nog in Venlo in de Vleesstraat zaten.
Dat was in 1974, toen was Stassen een van de grotere (en betere) hifi-zaken in Nederland.
Ik ging toen naar huis met een Luxman SQ-507X versterker, een Luxman 505 tuner en 2 KEF 104AB luidsprekers.
Ik geloof niet dat ik ooit meer heb genoten dan van deze set.

Ik heb de 505X staan....heerlijke versterker :inlove: