12 trigger kabel voor versterker maken

Started by kaiv46, January 3, 2021, 18:43:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kaiv46

Ik heb een blussound node 2i en wil graag de trigger out gebruiken om mijn Luxman versterker te kunnen schakelen. Nou heb ik begrepen dat ik dit met een 12V relay kan oplossen. Enige wat ik nog niet kan vinden is het schakelschema van de blussound. Kan iemand mij daar mee helpen?

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

TopGun2010

O sorry, gaat echt om een schema! Succes
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Deleted User

Ik heb gezocht op het merk Blusssound, maar ook daar geen schema te krijgen.

toetertje

Wel even een puntje van aandacht. De meeste trigger uitgangen, hebben een hele lage stroom.
Dus daar wel even op letten bij het uitzoeken van een relais. Dus een spoel die op een lage stroom al kan schakelen.
En meestal is de buitenring de min van de trigger.

jossie

Quote from: kaiv46 on January  3, 2021, 18:43:22
Ik heb een blussound node 2i en wil graag de trigger out gebruiken om mijn Luxman versterker te kunnen schakelen. Nou heb ik begrepen dat ik dit met een 12V relay kan oplossen. Enige wat ik nog niet kan vinden is het schakelschema van de blussound. Kan iemand mij daar mee helpen?
Wat staat er in de manual? Meer hoef je niet te weten.
Omni !

phy


jossie

Ah, ik dacht dat de Luxman een trigger in had, jouw oplossing schakelt de netspanning.

Is dat de bedoeling?
Omni !