welke hd fury heb ik nodig?

Started by Shadowfox, December 27, 2020, 10:56:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowfox

hoi

Dit is de situatie.

Momenteel heb ik een anthem 310 die niet echt compatible is met het doorgeven van 4k. Het lukt wel maar met de tv haal ik er niet genoeg uit denk ik.
De anthem kan passtrough tot 8bit hdr10 bt2020, de tv kan dolby vision en de mediaplayer ook.

Een andere receiver is niet wenselijk dus ik zit te kijken voor andere mogelijkheden. Dus ik kwam op een hdfury uit. Maar welke?
Doel is van mediaplayer naar receiver en dan behulp met een splitter een kabel naar de tv voor het beeld.

Iemand een idee?

jvanhambelgium

Neem de "AVRKey"
Ik heb deze ook sinds enkele maanden en dat werkt prima! Geen "sync issues" geen bijkomende "delay" etc. (18Gbps 4K/60/4:4:4 capable)

De AVR-key heeft 1 "input" (je bron, 4K media-player of UHD-bluray oid) en 2 "output"  => 1 output gaat naar TV/projector en de andere is "audio only" en gaat naar je AVR.
Je verliest wel de "overlay" ! Vb als je volume-aanpassing doet komt daar soms op je scherm onderaan info van je receiver etc . Dat valt natuurlijk allemaal weg aangezien je Anthem geen enkele video-processing meer doet.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Shadowfox

Quote from: jvanhambelgium on December 27, 2020, 11:05:19
Neem de "AVRKey"
Ik heb deze ook sinds enkele maanden en dat werkt prima! Geen "sync issues" geen bijkomende "delay" etc. (18Gbps 4K/60/4:4:4 capable)

De AVR-key heeft 1 "input" (je bron, 4K media-player of UHD-bluray oid) en 2 "output"  => 1 output gaat naar TV/projector en de andere is "audio only" en gaat naar je AVR.
Je verliest wel de "overlay" ! Vb als je volume-aanpassing doet komt daar soms op je scherm onderaan info van je receiver etc . Dat valt natuurlijk allemaal weg aangezien je Anthem geen enkele video-processing meer doet.

ok thx ik zal me erin verdiepen

Shadowfox

Het apparaat is inmiddels binnen via amazon en het werkt als een zonnetje  :headbanging:

Scheelt weer een andere receiver aanschaffen