gezocht Benchmark NL2 to Banana 2 Pole Audio Cable worden deze in hier verkocht

Started by eduard, December 18, 2020, 15:08:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eduard

Heren
Ik ben voor mijn center speaker opzoek naar een nieuwe speaker kabel van 1,5 tot 2,5meter.
Ik vroeg me af of de kabels van Benchmark ook in Nederland verkocht worden.
Ik heb interesse in de Benchmark NL2 to Banana 2 Pole Audio Cable.

https://benchmarkmedia.com/products/benchmark-speaker-cable-nl2-to-banana-2-pole

Voor mijn front speaker heb ik Supra XL Annorum  dus een eventuele oplossing met deze kabel zou ook een optie kunnen zijn.

Heb eventueel ook interesse in andere kabels afgemonteerd met speakon en banana. In een starquad configuratie omdat ik daarmee hoop iets minder last te hebben van eventuele instraling. Ik heb last van een lichtebrom met het een beetje meer vrij leggen van de kabel lijkt de brom bijna geheel verdwenen te zijn. Center is momenteel stil maar het is een kabel rotzooi dus ik verwacht dat brom wel weer terug komt omdat er wat verschuift.


Andere optie zou kunnen zijn losse kabel kopen van Canare 4S12F of de 4S11F.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar een goed getermineerde kabel en niet naar zelfbouw.



Deleted User

Waarom neem je geen contact op met de importeur? https://www.hifi-import.nl/producten/benchmark-media

Het kan zijn dat ze die kabel niet voeren, maar wellicht weten ze hoe je er aan kan komen. info@helios.nl

eduard

Bedankt die heb ik afgelopen week al een mailtje gestuurd maar nog geen reactie helaas.

H&C Hifi

Dat is een gewone PA 4 aderige luidsprekerkabel met aan de ene kant banaan.

Ik heb dezelfde soort kabels gemaakt met aan de ene kant QED AirlocĀ“s en aan de andere kant de speakon connector.
Nog nieuwe liggen in 2x 3meter

QED XT40  130,00 Euro
QED revalation Signature 180,00 Euro

Incl verzending.



eduard

Hc bedankt. Ik wacht nog even af wat ik verder nog kan vinden. Ik denk dat mijn voorkeur nu verschoven is naar een oplossing rond de Supra XL Annorum kabel ipv de benchmark beetje afhankelijk wat de prijs gaat worden.

H&C Hifi

Quote from: eduard on December 18, 2020, 20:54:59
Hc bedankt. Ik wacht nog even af wat ik verder nog kan vinden. Ik denk dat mijn voorkeur nu verschoven is naar een oplossing rond de Supra XL Annorum kabel ipv de benchmark beetje afhankelijk wat de prijs gaat worden.

Supra leveren we ook.. bij interesse stuur maar een PM.

eduard

Hc bedankt ben nog even in overleg met een andere forum sponsor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


H&C Hifi

Quote from: eduard on December 19, 2020, 11:24:42
Hc bedankt ben nog even in overleg met een andere forum sponsor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Helemaal prima, met al de aangeboden kabels kun je het niet fout doen..