Vraagje over de REL Q200E high/lfe ingangen

Started by Braadkip, December 11, 2020, 08:10:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Braadkip

Goeie morgen allen,

Misschien is het al eens gevraagd maar kom het echt niet vinden hier op het forum. Misschien gebruik ik verkeerde zoektermen.

Ik heb onlangs mijn JBL subwoofer vervangen voor een REL Q200E en heb hier de volgende vraag over.

Volgens de handleiding zou hij via high en low inputs tegelijk moeten kunnen werken. Is dit inderdaad zo, of gaat ie dan stuk? Wie kan me hier meer duidelijkheid in geven?

Alvast bedankt

Groet Braadkip

Ryvm

Het is inderdaad precies zoals de instructies beschrijven en is dus een mogelijkheid.

Hiermee heb je meer instelmogelijkheden voor bijvoorbeeld overschakelen naar stereo/surround. Met verschillende instellingen en volumes voor de beide ingangen.

Ook neem je met het aansluiten van de high level input het eigen geluid van de aangesloten versterker mee in het subwoofer signaal. Dit is zeker bij stereointegratie een pluspunt.

Ik heb zelf ook diverse rel subs en voor de huiskamer maak ik momenteel nog steeds gebruik van een Q201e.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) plus met Tapatalk

Ht ruimte 4,5x6,50mtr: Marantz SR7010, Arcam P7, Htpc,  Xbox-one s, Epson EHTW9300, 7.1.4, LCR diy 12inch, Surrounds 4x Tannoy di6, Top surrounds Tannoy DI6DC, 2x dayton 15inch subs 2x Crown K2

Braadkip

Bedankt voor je snelle respons, dan ga ik snel eens op zoek naar een speakon kabel.

Nogmaals bedankt.