Subwoofer

Started by soragoi, December 8, 2020, 08:35:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Quote from: soragoi on December 13, 2020, 23:53:57
Wou iedereen bedanken voor het mee denken en reageren.

Ik heb de Subwoofer van Rens overgenomen.
Gister eventjes wezen kijken......10:00 afspraak gemaakt...

lekker lopen kletsen en uiteindelijk 14:00 thuis....en aan de Rit lag  het niet 10 min rijden voor mij.
Wat een aardige vent die Rens ehhe Peerless Monster.
Leuke ervaring rijker en weer een SVS in huis, na 1 filmpje kijken weet ik nu al dat ik van de app ga houden alleen weet nog niet of het toch een gepoorte zou moeten zijn.....denk nog wel eens terug vaan de pc 13 ultra...Jammer dat ik die niet zoo mooi vond..zeker voor half geld zeker net zo lekker met film.... de komende weken maar goed de sb16 testen en kijken of het de juiste keuze voor mij is.


Een wederzijds genoegen! Veel plezier met de sub. En als het dan toch een PB moet worden dat ik me niet kan voorstellen, dan zou je ook kunnen kijken naar Teufel.
Daar had ik mijn tweede ervaring mee in mijn HT jaren geleden en dat vond ik echt wel betere subs voor veel minder geld dan die SVS PB's en PC's.
Maar ja dan heb je ook een extra salontafel in huis en geen prachtige app natuurlijk ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler


soragoi

Bedankt.

Sub staat op een hele ander plek vandaag...flink verschil.
echt een verbetering...had ik daar niet verwacht
zie tekening

Raymond187

Quote from: morca on December  8, 2020, 22:08:23
Maar je gaat een berg poort output missen.
Bedoel je niet poortruis  :P

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

morca

Quote from: Raymond187 on December 14, 2020, 16:45:12
Bedoel je niet poortruis  :P
Jammer genoeg was de amp kapot toen jij de tv kwam brengen.
Anders was je nu nog onder de indruk denk ik,zelf ontworpen,poortruis 0
Toevallig dat de amp nu net weer stuk is  ;D