Zappiti Video welke machtigingen heb je nodig op een QNAP nas

Started by SDK, December 3, 2020, 16:38:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SDK

Ik heb een Zappiti One SE 4K HDR.  Als NAS heb ik een QNAP TS-653D.  Op de nas is een shared folder gemaakt Movies.  Op mijn pc heb ik voldoende rechten om te lezen en te schrijven in die shared folder. Dit werkt.  Op mijn pc heb ik vervolgens Zappiti Video geinstalleerd : daarin een login gemaakt en een cloud server collection gemaakt : daarin lukt het perfect om de shared folder movies te linken.  Dit werkt op pc dus perfect,  via Zappiti Video op pc kan ik perfect de film starten en bekijken.

Als ik nu op mijn Zappiti One kijk : via Zappiti Explorer heb ik mijn QNAP kunnen toevoegen,  heb de shared folder movies toegevoegd en heb met een user en pw die rechten heeft in de QNAP ingelogd in Zappiti Explorer : dit werkt : ik kan alles browsen en films starten en bekijken.  Dit werkt dus ook.

Wat werkt nu niet : wanneer ik op de Zappiti One daar de Zappiti Video start : dan logt hij mooi in,  hij vindt mijn zelfde movie collection,  hij toont mooi alle covers en info : maar wanneer ik van daaruit die zelfde film wil starten krijg ik volgende melding :

"Deze bewerking kan niet worden uitgevoerd.  Controleer de toegankelijkheid van de gedeelde map (machtigingen, wachtwoord...)"

Aangezien het werkt vanuit explorer en vanop de pc in Zappiti Video,  vraag ik me af welke user, pw, machtiging ik op mijn shared folder op de NAS nog extra moet voorzien ?  Iemand ervaring mee aub ?