Zappiti Pro 4K HDR--> Explorer werkt niet goed meer.

Started by Quintus, November 30, 2020, 15:15:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Quintus


Beste allemaal,

Sinds een maand of 6 ben ik in bezit van een Zappiti PRO 4K HDR mediaplayer.

Nu is het zo dat sinds de laatste update ik de de Explorer niet meer kan gebruiken bij het switchen van afleveringen van een serie. Als een aflevering is afgelopen blijft deze hangen en kom ik niet terug meer in het menu.
Dit vind ik onbegrijpelijk voor een apparaat van 800 Eur.

Daarbij, elke keer als ik de Zappiti opstart krijg ik een foutmelding dat de Zappiti Explorer niet goed werkt...

Ik heb de helpdesk benaderd maar tot op heden helaas nog geen enkel antwoord mogen ontvangen.

Hebben jullie misschien raad of advies hierin?

Is dit een bekend probleem van de Zappiti?

Alvast bedankt voor jullie raad en advies!

Grt

pieper

Kun je hem niet restoren met de usb stick? bij mij loste dat een hoop problemen op.

Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

Quintus

Quote from: pieper on November 30, 2020, 15:22:32
Kun je hem niet restoren met de usb stick? bij mij loste dat een hoop problemen op.

Wat moet ik precies restoren op een USB?

Welke update?

pieper

Quote from: Quintus on November 30, 2020, 15:44:11
Wat moet ik precies restoren op een USB?

Welke update?

In de doos bij mij zat een usb stick daarmee kan je de zapitti terug naar fabrieksinstellingen kan restoren.

https://zappiti.uservoice.com/knowledgebase/articles/1906222--firmware-restore-firmware-procedure-via-usb
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

Quintus

Quote from: pieper on November 30, 2020, 17:42:41
In de doos bij mij zat een usb stick daarmee kan je de zapitti terug naar fabrieksinstellingen kan restoren.

https://zappiti.uservoice.com/knowledgebase/articles/1906222--firmware-restore-firmware-procedure-via-usb

Bedankt voor je reactie.

Nee dat zat er bij mij niet bij.

Ik vind het eigenlijk wel van de zotte dat na een update ik deze problemen krijg. Dit zou in mijn ogen met zo´n duur apparaat nooit mogen gebeuren.

pieper

Quote from: Quintus on November 30, 2020, 19:35:13
Bedankt voor je reactie.

Nee dat zat er bij mij niet bij.

Ik vind het eigenlijk wel van de zotte dat na een update ik deze problemen krijg. Dit zou in mijn ogen met zo´n duur apparaat nooit mogen gebeuren.

Ja dat zou je wel zeggen maar er kan natuurlijk altijd een bitje omvallen tijdens een update gelukkig is het makkelijk te doen als je de stapjes volgt.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt