T+A TCD610W in het zwart

Started by mijkie, November 18, 2020, 11:37:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mijkie

Ik heb m een paar weken geleden in de prijsbepaling gezet omdat ik er aan twijfelde om hem te verkopen

Daarna nog meer twijfels, zal ik wel, zal ik niet en nu is t zover !

Mijn subje gaat in de verkoop
Hier op t forum gekocht met een versterker die stuk was maar, door de goede reviews en dat t toch wel een speciaal subje is, de gok gewaagt met in mijn achterhoofd Jossie

Na een reparatie van Jossie en uiteindelijk T+A is hij weer in concours-staat!
Jossie heeft ism. T+A de sub gerepareerd, eindtrap vervangen, DSP module vervangen en na goedkeuring en test/pijn-bank bij T+A en weer richting hier, ondertussen heeft Jossie de oude eindtrap ook weer gerepareerd !

Is in smetteloze staat, compleet met doos, overdoos,  originele AB, meet microfoon en manual

Hoe speelt dit dan, volgens Peerless beter als de DD15+ en volgens mij heeeeel erg goed en heel gecontroleerd, snel en hij stopt niet, je vraagt en hij geeft een heel gecontroleerd laag, dat mag ook, met 2x10 inch en 1500 Watt  ;D

Waarom dan weg vraag je je misschien af, nou ik ben erg handig met hout en dat kriebelt zo erg dat een zalfje niet meer helpt [emoji1]

Vraagprijs: 1150 euro

Inruil kan, een mooie driver van 15 of 18 inch of iets anders moois  maar, via PM !

en bij ophalen, neem een groooooote auto mee, sub in de verpakking is niet SUB-tiel  ;D




Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Cobraatje

Erg fraai en erg goede sub ga je spijt van krijgen dat je die verkoopt ;)
Succes met de verkoop, zal voor deze zeer nette prijs wel lukken!

mijkie

#2
Quote from: Cobraatje on November 21, 2020, 08:52:15
Erg fraai en erg goede sub ga je spijt van krijgen dat je die verkoopt ;)
Succes met de verkoop, zal voor deze zeer nette prijs wel lukken!

Ik ga het wel zien of ik spijt krijg, dat is dan jammer maar, een sub bouwen is ook wel weer erg leuk !

Thnx en ik denk ook dat de prijs forum-conform is  ;)

Blijft hier nog een weekje te koop, dan eens op MP en in Duitsland adverteren
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

up

inruil/ruil met Rythmik ook interessant, heb ik nog niet gehad hier !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6