Teleskopos — Fullrange Constant Directivity

Started by Koen K, November 25, 2020, 12:56:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hrcc


jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Geert (gvc)

Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

Koen K


chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K


Kwabbernoot

Quote from: chansig on February 11, 2021, 20:05:37
S&H

oftewel,

Strak en Hard.

Gr. Hans
Nou ja, ze komen uiteindelijk wel in de rukbunker. Althans één setje.

Contour


Contour


Tabcam

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Contour


Koen K

Ik heb het fineer besteld. Het is uiteindelijk eiken geworden. Er is ook een lading bitumen onderweg. De leverancier van de aluminium baffles is op vakantie in verband met de jaarwisseling in China, dus dat wordt nog even wachten.

Gelukkig had ik beloofd om een bed te bouwen, dus ik hoef me in de tussentijd niet te vervelen. En dit was natuurlijk ook een uitstekend excuus om een vandiktebank aan te schaffen   :pompom:


Contour

Beetje een inkoppertje maar ja:

Jij maakt het bed, Chansig levert de matras en het dekbed!

:laugh: :laugh: :laugh:

Martijn M

Quote from: Contour on February 13, 2021, 14:54:06
Beetje een inkoppertje maar ja:

Jij maakt het bed, Chansig levert de matras en het dekbed!

:laugh: :laugh: :laugh:


;D

Hans vindt deze ook leuk.
Dutch & Dutch

Contour

Hans reageert helaas nooit meer op mijn reacties, nog steeds boos denk ik.

Koen K

Na een paar nachtjes slapen hebben we een winnaar:

Quote from: squadra on February 12, 2021, 17:08:42
Teleskopos

Eigenzinnig, geeft goed de intentie weer, niet te descriptief en goed te onthouden. Als je me vertelt in welk kwadrant je smaak zich bevindt zal ik naar beste verstandelijke vermogens een fles uitzoeken.  ;D


Een eervolle vermelding is er voor Kwabbernoot:

Quote from: Kwabbernoot on February 11, 2021, 12:45:01
Fibonacci

(Uitleg: 1 tweeter, 1 mid, 2 bas achter, 3 bas voor)

Een erg sterke inzending.  :worship:

Kwabbernoot

Leuk, daar heb ik ook geen flikker aan. Ik trek mijn inzending terug.  :sneaky2:








:laugh: :laugh: :laugh:

oud_account_1

Quote from: Koen K on February 18, 2021, 08:54:30
Na een paar nachtjes slapen hebben we een winnaar:

Eigenzinnig, geeft goed de intentie weer, niet te descriptief en goed te onthouden. Als je me vertelt in welk kwadrant je smaak zich bevindt zal ik naar beste verstandelijke vermogens een fles uitzoeken.  ;D


Een eervolle vermelding is er voor Kwabbernoot:

Een erg sterke inzending.  :worship:
Geweldig!
Ik stuur je een p.m.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Kwabbernoot

#144
Als ik jouw foto zo zie ben jij nog veel te jong voor whisky.  :sneaky2:

::)  :P

Koen K

Dat is gewoon mijn andere account.

Nu kan ik mijzelf trakteren op een mooie fles whisky  ;D

oud_account_1

Quote from: Kwabbernoot on February 18, 2021, 16:17:41
Als ik jouw foto zo zie ben jij nog veel te jong voor whisky.  :sneaky2:

::)  :P
Quote from: Koen K on February 18, 2021, 16:21:30
Dat is gewoon mijn andere account.

Nu kan ik mijzelf trakteren op een mooie fles whisky  ;D
Percies, wat ik net al meldde  ;D ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Koen K

#147
Zojuist bericht gekregen van de fabrikant van de baffles. Ze zijn klaar en gaan vandaag op transport... De zwarte set is voor Hans, de naturel gekleurde voor mij. Spannend!

Kwabbernoot

#148
Leuk, verschillende kleuren. Gaan jullie ook voor verschillende doeken op het bovenstuk?


Deze had je eerder gepost. Ik kan mij voorstellen dat dit doek met een zwarte baffle wellicht een te groot contrast vormt.

Groeten...

Koen K

#149
Hans zal allicht nog een mooi lappie donkere stof uitzoeken  :smile: