Is er leven naast samsung en Apple...

Started by Dirkie, October 1, 2017, 10:44:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghanzzzzz

Quote from: TabCam on October 22, 2020, 16:55:42
Welke eigenschappen wil je nog meer/vind je het belangrijkst;

  • (spat)waterdicht
  • goede camera
  • 3.5 mm audiojack
  • vingerafdrukscanner
  • NFC
  • accuduur
  • snelle GPU(/CPU ivm spelletjes)
  • hoge resolutie beeldscherm
  • opslagcapaciteit
  • Grootte/gewicht toestel
  • [5G/li]
De Motorola's zijn ook goede toestellen, bv. De G9 Plus of de G 5G. Ook de Pocotoestellen zijn aardige compromissen voor een mid range -toestel.

Eigenlijk de beste prijs-kwaliteit in z'n geheel, maar uit het rijtje dat je noemt vind ik de camera wel het belangrijkste. Ook het liefst niet te groot.

Een CAT is natuurlijk heel sterk, maar de specs zijn voor mijn budget wel relatief veel minder dan een 'gewone'. Met een kantoorbaan hoeft hij niet tegen grof geweld te kunnen, maar met 2 jonge kinderen wil hij nog wel eens van een bank of tafel vallen

Tabcam

Met minder licht zijn de camera's van de Realme en Motorola veel beter dan de Xiaomi M10 lite. Ik kijk altijd op gsmarena en phonearena voor relatieve kwaliteit. Vaak komt het overeen met de andere reviews.

Qua bescherming kan ik je zowel de Spigen Tough Armour als de Otterbox Defender aanraden. Niet het goedkoopste maar de telefoon blijft heel en de case gaat eerder stuk, ook als die op een hoek valt. Wel een nieuwe kopen Als de beschadigingen te erg worden, koop dan wel een nieuwe :P.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Ghanzzzzz

Dank voor de tips TabCam! Ik heb geen ervaring nog met Realme en Motorola, dus ga er eens naar kijken!
Qua hoesjes hoef ik zeker ook niet de goedkoopste, want ze kunnen heel wat besparen. Die tip neem ik ook graag ter harte

HJ

Quote from: patsijb on October 22, 2020, 16:58:08
als je bang bent voor kapotgaan moet je kijken naar CAT (van caterpillar) ik loop al jaren met S41 en kun je rustig laten vallen tot 2 meter..
niet zo mega zoals sommige toestellen van 500 of meer maar als die vallen..
Mijn oudste kind heeft net zn telefoon laten vallen, compleet stuk en start niet meer op. Zn broer heeft die van hem ook al laten vallen, doet het nog wel maar voor hoe lang...
De overbuurjongen liet zijn telefoon kletteren en reed er met z'n skateboard overheen [emoji38]
Ik dacht, mss slim om een beetje stevig toestel aan te schaffen[emoji846]
Ik heb nu een Ulifone Armour 7 voor hem gekocht. Mss niet de top specs maar ruim genoeg voor zijn leeftijd en volgens de YT filmpjes redelijk hufter proof.
Ding heeft een 5500mah batterij, vinger en gezicht scan, NFC en Android 10.
Ik heb er even mee gespeeld en moet zeggen, de basic Android is een verademing ivm mijn eigen samsung S10. Op het eerste gezicht een prima telefoon.

morca

motorola moto g9 plus gekocht.
Mijn oude samsung was bijna 5 jaar oud,en bijna op.

Wat een snel en mooi toestel.
processor is echt snel voor dat budget.
Eindelijk van dat laggende keyboard van samsung af  :)

Speelt ook erg goed zware grafische apps(games bv) ,terwijl alles super blijft werken.