Akoestiek en aanpak flutterecho in woonkamer

Started by John Matrix, November 23, 2020, 14:27:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pacific

Quote from: cz79 on May 24, 2022, 15:45:45
zo dan, dat is wel even andere koek sinds ik de laatste keer bij je ben geweest  :inlove: :inlove: :inlove:

Ja dit oogt erg schoon. Maar klankmatig de beste set die ik ooit gehad heb.

De Vivids zijn fantastische speakers om te zien en te horen. Op termijn zal de Devialet uit de kast gaan en op een soort van schildersezel achter de platenspeler komen te staan dat is beter voor de koeling en dan kan ik ook nog genieten van mijn inverstering :).

katwax

Ziet er mooi uit, nog een mooi voorbeeld dat woonkamer en akoestische behandeling wel kan.

Dat laag is iets wat hier ook nog bekeken moet worden, AVAA was spijtig genoeg geen succes.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

pacific

Quote from: katwax on May 24, 2022, 16:35:05
Ziet er mooi uit, nog een mooi voorbeeld dat woonkamer en akoestische behandeling wel kan.

Dat laag is iets wat hier ook nog bekeken moet worden, AVAA was spijtig genoeg geen succes.
Dankjewel. AVAA die ken ik niet heb je meer informatie kan er niets over vinden?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk


katwax

Quote from: pacific on May 24, 2022, 17:22:22
Dankjewel. AVAA die ken ik niet heb je meer informatie kan er niets over vinden?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
PSI AVAA C20

Vandaag ook nog over gehad bij Kii, conclusie was dat je dan een 4-tal zou nodig hebben, alleen is de investering dan wel fors.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

John Matrix

#129
Ik heb een tijdje niet gepost. Wil binnenkort aan een nieuw klein projectje beginnen. Ik zal hier een aparte post voor maken.


Ik heb nog wat extra ''reflectiemateriaal'' opgehangen  :headbanging:


En nog een lekkere absoberende luie stoel. De meubels staan wat opeengepakt ivm met een kitten die graag overal tussen valt.


Het ronde boekenrek op de achterwand is ook nieuw.

Ik heb wel even audessy overheen gegooid maar hoor geen verschil. Maar dat verwachtte ik ook niet. 
Bowers & Wilkins 606. Denon AVR S650H. Pro-Ject T1 platenspeler. Samsung 55 inch QLED. Atari 2600