Black friday aanbiedingen Ipad

Started by fasteddie, November 22, 2020, 08:49:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie

Allen,

Dochterlief wil weer graag een ipad kopen....Ipad 2020 64 gb.....nu is weer de blackfriday gekte uitgebroken....hebben jullie de goude tip waar ze de tablet het goedkoopst kan aanschaffen?

Dank alvast

Jumping Jack

Ik wacht op aanbiedingen voor een iPod touch voor mijn oudste van tien  ;D.

Maar Apple kennende, zal er wss weinig korting te vinden zijn...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

BJF

Vanuit Apple zal er inderdaad niet veel gedaan worden. Ik gebruik deze site vaak voor het vinden van aanbiedingen.
NAD M10 V2
Elac FS247

BJF

Quote from: fasteddie on November 22, 2020, 08:49:00
Allen,

Dochterlief wil weer graag een ipad kopen....Ipad 2020 64 gb.....nu is weer de blackfriday gekte uitgebroken....hebben jullie de goude tip waar ze de tablet het goedkoopst kan aanschaffen?

Dank alvast
Is dit niks?
NAD M10 V2
Elac FS247

Etiennevh

Vandaag op iBOOD staat er een 32 model...
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto


fasteddie

Te laat.... >:(maar ze zoekt de air....maar zeker bedankt voor de tip!

_ MarcelloW _

Dat de Air gezocht wordt staat helaas niet in de OP.

Is het niet een idee om gewoon de PriceWatch van Tweakers in de gaten te houden?

Daarnaast.. Apple is helaas nooit echt scheutig met aanbiedingen.
Geen idee om giftcards te vragen/krijgen rond deze dagen en er met behulp daarvan een te kopen?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Rowdy


Rowdy

Quote from: fasteddie on November 22, 2020, 08:49:00
Allen,

Dochterlief wil weer graag een ipad kopen....Ipad 2020 64 gb.....nu is weer de blackfriday gekte uitgebroken....hebben jullie de goude tip waar ze de tablet het goedkoopst kan aanschaffen?

Dank alvast
Amazon.nl vraagt 636,33 euro voor.

fasteddie

Dank voor alle tips! Vraag me alleen af hoe het met de garantie en dergelijke is als ze bij Amazon koopt?

TopGun2010

Quote from: fasteddie on November 26, 2020, 07:27:19
Dank voor alle tips! Vraag me alleen af hoe het met de garantie en dergelijke is als ze bij Amazon koopt?
Gaat gewoon via Apple
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO


fasteddie

Dank voor jullie tips...intussen aangeschaft bij Mediamarkt!. Dochterlief happiedepeppie....elke euro is tenslotte meegenomen :clapping:

Bama