Accu voor Chord Mojo

Started by Nietsche, November 10, 2020, 16:44:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nietsche

Heeft iemand enig idee waar ik een nieuwe accu voor de Chord Mojo vandaan kan halen? Vervangen is volgens You Tube een makkie, alleen een accu kopen is het probleem.

Dirk

Je kan/wil niet bij een dealer aankloppen, of mis ik wat? :unsure:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Rowdy


Nietsche

Quote from: Dirk on November 10, 2020, 16:53:07
Je kan/wil niet bij een dealer aankloppen, of mis ik wat? :unsure:

Wordt dan opgestuurd, wat ik gelezen heb zit je dan rond de 200 euro. 

Nietsche


Dirk

#5
Quote from: Nietsche on November 10, 2020, 17:02:24
Wordt dan opgestuurd, wat ik gelezen heb zit je dan rond de 200 euro.
Dat lijkt me behoorlijk aan de prijs, zou eerst eens zelf vragen aan een dealer wat zo'n originele batterij kost...je leest wel vaker onzin op het web  ;)
Ik lees op Youtube wel een gebruiker die 3 weken terug heeft gepost dat hij voor 45£ een batterij heeft besteld bij Chord, om thuis zelf te vervangen, dus...waag er eens een mail aan zou ik zeggen
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Nietsche

Quote from: Dirk on November 10, 2020, 17:26:52
Dat lijkt me behoorlijk aan de prijs, zou eerst eens zelf vragen aan een dealer wat zo'n originele batterij kost...je leest wel vaker onzin op het web  ;)
Ik lees op Youtube wel een gebruiker die 3 weken terug heeft gepost dat hij voor 45£ een batterij heeft besteld bij Chord, om thuis zelf te vervangen, dus...waag er eens een mail aan zou ik zeggen

Die 200€ betrof een Engels bedrijf waarbij zij de accu verwisselden, losse accu was niet mogelijk. 98 pond voor de accu en 2x 45 voor het verzekerd verzenden.

Dank je, ik zal eerst de dealer eens mailen en dan Chord.