3D bril voor Epson tw9000

Started by Sithlord76, November 7, 2020, 13:35:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sithlord76

Ik heb onlangs een tw9000 overgenomen maar daar zaten geen 3D brillen bij. Nu las ik dat epson ook rf brillen zou sturen maar ik nu een Samsung SSG-3100GB voor weinig op de kop getikt, alleen wil deze geen verbinding maken of werken. :( Ben ik echt verplicht op Epson 3D brillen te kopen of is er nog iets anders. Ik kan niet echt veel er over vinden...

RonG

Ik heb samsung 3d brillen wel een keer gebruikt icm met de tw9300, dat werkte gewoon.

home@the movies

Quote from: Sithlord76 on November  7, 2020, 13:35:32
Ik heb onlangs een tw9000 overgenomen maar daar zaten geen 3D brillen bij. Nu las ik dat epson ook rf brillen zou sturen maar ik nu een Samsung SSG-3100GB voor weinig op de kop getikt, alleen wil deze geen verbinding maken of werken. :( Ben ik echt verplicht op Epson 3D brillen te kopen of is er nog iets anders. Ik kan niet echt veel er over vinden...

Dat is logisch omdat de TW9000 nog geen RF heeft voor 3D, enkel infra rood. Het is pas later dat Epson is overgegaan naar RF.
Je had jezelf de centen kunnen besparen door even heel snel de specs van de projector op te googelen.

Sithlord76

Quote from: home@the movies on November  8, 2020, 21:48:29
Dat is logisch omdat de TW9000 nog geen RF heeft voor 3D, enkel infra rood. Het is pas later dat Epson is overgegaan naar RF.
Je had jezelf de centen kunnen besparen door even heel snel de specs van de projector op te googelen.

Ik dacht dat ik had gelezen dat het RF was. Maakt verder niet uit, ik had 4 brillen voor €25,- gekocht dus is de schade niet groot en gaan z e wel weer op marktplaats. Nu dus op zoek naar IR brillen. Maakt merk dan nog uit? Of zolang het maar IR is dan werkt het wel?

dexter98

Ik ben zelf enorme 3D fan, kijk met enorm veel plezier. Maar 3D is wel een drama om werkend te krijgen. Enorme versnippering in incompatible systemen en erg weinig mediaspelers die het fatsoenlijk af kunnen spelen. En is ondertussen dus zo goed als dood hierdoor.


Anyway, IR is zeker niet voldoende. Verschillend protocol per fabrikant.

Ik heb zelf xpand brillen, die zijn multi protocol. Moet je eenmalig programmeren. Niet goedkoop, maar ik vind ze erg fijn.

Sent from my moto x4 using Tapatalk


audiosurfer

Ik heb er nog 2 liggen, mag je allebei hebben voor een tientje.
Arcam AVR850, Arcam P429, Oppo 93, Dune-HD, Apple-tv.
GX200 fronts, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch, GXC350 center. 4 GXFX-en sides en rears, 4 Monitor audio CP380iw
Beeld: Epson TW9000, Lumene Movie Palace Velvet 200c.

Sithlord76

Quote from: audiosurfer on December 17, 2020, 18:51:43
Ik heb er nog 2 liggen, mag je allebei hebben voor een tientje.

Je hebt een pm  ;D