Netflix nieuwe functie direct (???)

Started by J.A.F._Doorhof, November 7, 2020, 07:21:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

https://www.moviemeter.nl/artikelen/1744/netflix-test-in-frankrijk-volledig-nieuwe-feature-direct/

Een van de voordelen van streaming is dat je eindelijk zelf kan kiezen en ook kan pauzeren wanneer jij dat wil. Eindelijk geen lineaire ervaring meer....

Netflix heeft daar voor een groot gedeelte aan meegewerkt. Dus vandaar toch wel de beetje wtf reactie op dit nieuws.

Denkt Netflix serieus dat hier interesse voor is ?
Als ze nu premières gaan doen of live concerten absoluut. Maar ik denk dat niemand zit te wachten op een shuffle of lineaire dienst van series of films die ook normaal te kiezen zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob_Dingen

Wat mij betreft is dat iets wat je net niet wil.
Oud bollig systeem zoals film1 en film2 denk dat die haast geen abonnees meer hebben.

Rob

Jack_D

Zie daar het nut niet zo van in...... daar kwamen we juist vandaan..... is het cirkeltje weer rond, terug bij af......
Ik hoorde dat ze ook al bezig zijn met de volgende stap, reclame in en tussen de films door..... :D

J.A.F._Doorhof

Als het abbo naar 0 gaat mogen ze van mij reklame gaan doen. Maar niet terwijl ik betaal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"