R.I.P Marja & Henk

Started by Deleted User, November 4, 2020, 06:02:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted User

Hier schrik ik toch wel van... Ik heb ze jaren geleden een keer gesproken... Hun artikelen waren en zijn altijd zeer de moeite waard...

https://hifi.nl/artikel/29448/In-memoriam-Marja---Henk.html




blue-eyes

#1
Henk was naast audio liefhebber ook een collega van mij, ook daarin zeer, zeer geliefd en gewaardeerd bij iedereen.....

Er zijn weinig mensen die goed kunnen presenteren. Henk was daar een van, altijd ontzettend gaaf een presentatie van Henk bij te wonen. Uitermate deskundig op zijn vakgebied (ICT security) en altijd doorspekt met relatie naar audio. Dat kon hij nooit laten :)


RIP!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Richi

Jeetje, wat een dramatisch verhaal. Duidelijk twee mensen die oneindig veel van elkaar hielden.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Superleo77

Ik ben ooit bij hun thuis geweest in Roterdam.
Hele leuke mensen.
Ik heb van Henk een paar advantgarde luidsprekers overgenomen.
Henk was bevlogen met onze hobby.

Helaas veel te vroeg heen gegaan.

vergeerr72

Waren echt aardige mensen. Ik heb een tact voorversterker van ze gekocht. Die hebben ze bij mij thuisgebracht omdat ze meten konden uitleggen hoe het allemaal werkte.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

minplus

Triest, dit, zo jong, maar zo herkenbaar.  :(
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

St.Even

Onlangs versterkers gekocht waarover ik gelezen had op 6moons. Na de aankoop de maker gecontact .Hij vroeg of ik de versterkers toevallig van Marja&Henk gekocht had. Dit was niet zo...     Maar hun namen kwamen bekend voor en vond hun namen terug in de review van de versterkers, grappig.
Vandaag even hier wat artikelen doorlezen en stuit bij toeval op deze.   
En weer bekende namen met een verwijzing naar 6moons. Weer nachecken en...... Het zijn dus deze mensen. Ik ken ze niet, maar heb nu wel een gezicht bij hun....
Weet niet waarom, maar wilde het even kwijt.
-0-Steve-0-

Tabcam

Slik, altijd met veel plezier hun reviews gelezen en ook nieuwe muziek ontdekt, bv. het Hadouk trio. Nog altijd benieuwd hoe de Avant Garde Trio horns Goed opgesteld zou klinken. Rust zacht Marja & Henk.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i