Virtual Reality getting closer

Started by Erik, June 17, 2013, 23:00:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Quote from: Kwabbernoot on November  9, 2020, 14:03:35
Dat is nog wel een dingetje. Mijn 2070 zal inderdaad wel eens niet genoeg kunnen zijn. Dus dat wordt daarna weer sparen voor een nieuwe GPU. Maar je kunt schijnbaar ook op halve resolutie spelen. Dat haalt de druk voor een nieuwe GPU dan weer een beetje weg... Nou ja, een klein beetje dan toch. ::)

Groeten...
Ik heb sinds kort ook voor simracen een Rift CV1 gekocht. Een oudje dus, maar door zijn beperkte resolutie denk ik het enige dat mijn nog antiekere GPU - 1070 - een beetje aankan. En dan nog is het zoeken naar de juiste settings, zeker bij Assetto Corsa Competizione. En nog steeds af en toe stutters en niet ideaal. Raceroom en rFactor 2 gaan een stuk beter.

Maar als het eenmaal werkt is het wel echt enorm genieten moet ik zeggen. Zeker bij openwheelers is de immersie echt zoveel beter.

Het is wel gedoe vind ik, het even starten van een spelletje is lastig (in ieder geval bij mij) en in het spel een wachtwoord invoeren om een server in te komen is ook een uitdaging. Maar de beleving is uiteindelijk wel erg de moeite waard