Star Wars, The Mandalorian Seizoen 2

Started by Jack_D, October 30, 2020, 20:27:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

En wat vonden we van Star Wars, The Mandalorian Seizoen 2, de eerste aflevering net op de buis..... :popcorn:
Toch nog wat nieuws ten tijde van Corona, veel series staan nu op een laag pitje, cq uitgesteld.



DennisV

Ben er weer zoals gewoonlijk bij in slaap gevallen  :P.
Tja..wat zal ik er van zeggen.
Het is dat mijn zonen hem zo graag willen zien, in hun ogen één van de beste series.
pubers.....
Marantz 7012//Dali opticon 6//Vokal//opticon 2//K-14//LG65C9

DennisV

oh nog iets positief vergeten te melden.
wel een geweldige top verwijzing naar de serie Justified.  ^^
Marantz 7012//Dali opticon 6//Vokal//opticon 2//K-14//LG65C9

Shadowfox

Ook in slaap gevallen haha maar had er net een nachtdienst opzitten en kon niet w8. Ander x de resterende 30min kijken

Jack_D

Dacht al dat het aan mij lag...... :D
Zo jammer, ze kunnen er zo veel mee, maar op een of andere manier maken ze het zo "tam".
Of zou dat met de kosten te maken hebben, voor een zo laag mogelijk bedrag iets maken wat door zo veel mogelijk mensen nog net bekeken wordt.
Sinds heel Star Wars verkocht is is het nu natuurlijk vooral een "money maker" geworden.

We zullen zien, op naar de volgende aflevering......wellicht bouwen ze naar een mooie climax toe :popcorn:

Kjelt

Deze aflevering niet gezien maar vond het eerste seizoen best goed te pruimen eigenlijk.

neptune

Was een leuke aflevering, ga er weer wekelijks naar uitzien...
zet hier iets neer

MaxxMark

Ik vond deze aflevering wat minder dan het vorige seizoen. Maar ik vind dat je mandalorian zeker geen cash grab actie kunt noemen. Zit goed in elkaar. Past goed bij het origineel. Het klopt veelal gewoon.  Van mij hadden de nieuwe films in deze stijl gemaakt mogen worden.

Niet alles moet 100% actie zijn. Ik heb er van genoten, al voelde deze ep wel erg als filler episode om character development te creëren om zo een opstapje naar latere verhalen te maken.

In ieder geval was er genoeg te zien voor de fans!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com