Waarom mag ik als nieuw lid niet zoeken?

Started by Serum, May 30, 2004, 12:31:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Serum

Ik mag niet zoeken als nieuw lid zijnde..?

is dat gebruikelijk of heb ik iets over het hoofd gezien?

MarcoV

Waarschijnlijk heb je de talloze postings over het hoofd gezien waarin staat dat zoekfunctie al een hele tijd niet werkt - en dat dit hopelijk snel voorbij is  ;)

Marco


KHunt-er

Hoi,

Welkom om HeT Forum!  :)

Zelfs Senior Members "mogen" niet zoeken  ;)
Zoekfunctie is momenteel nog niet operationeel!
Niemand kan dus zoeken. Is nog steeds afwachten wanneer dit wel kan.
Ik (en nog een hoop anderen) vind dit ook heel lastig, zeker als je iets wilt terugzoeken.
Maar er wordt aan gewerkt, als het goed is.

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Serum

Ah!

Duidelijk... Ik vond het al bijzonder eigenaardig..

Ik had inderdaad wel wat gelezen over de zoekfunctie, evenals de suggestie om het via google te doen, maar dat was al een wat ouder topic, ik kon mij niet voorstellen dat het nog niet opgelost was..  ;D


Ik voelde me al ernstig tegen het hoofd gestoten, het stond er zo eigenwijs...

'je mag geen berichten zoeken' Wilde de help al induiken, maar deze werkte ook niet.. Ik wilde al zoeken op 'je mag geen berichten zoeken...' was een erg nare visueuze cirkel waar ik in zat zo op deze mooie zondagochtend...

Erik

#5
Kun je nagaan, jij ziet dit voor het eerst. Wij zien dit al minimaal al een half jaar, hoe denk je dat wij er geestelijk aan toe zijn  ;D
Wrakken zijn we, lichaamlijk en geestelijk afgetakeld ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

advr



Wil je er over praten.....

Lastig is het wel ja.

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

J.A.F._Doorhof

HEEL lastig, en de oplossing lijkt nog niet nabij.
Maar we blijven door modderen.
Het HT forum gebruikt nogal wat onderdelen en daar zou het probleem nu weer zitten, bij de nieuwe release gaan ze daar aan werken, AAAARGh.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankB

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  1, 2004, 11:33:54
HEEL lastig, en de oplossing lijkt nog niet nabij.
Maar we blijven door modderen.
Het HT forum gebruikt nogal wat onderdelen en daar zou het probleem nu weer zitten, bij de nieuwe release gaan ze daar aan werken, AAAARGh.

AAAAARGG irritanttttttttttt

Nou goed, we wachten weer geduldig op de volgende update  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12