Zoeken werkt niet fijn meer

Started by Tabcam, October 24, 2020, 10:58:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hoe bedoel je tabcam ?
Ik heb beide apart geactiveerd er zou wel meer mogelijk moeten zijn in advanced
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jack_D

Je moet daarna nog even extra onderaan de advanced search aanklikken.
Dus eerst in het menu de search knop, dan krijg je alleen maar 1 invoer scherm(zoals de simpel search), dan onderaan "advanced search" aanklikken en je heb meer zoek opties

Quote from: TabCam on October 26, 2020, 07:26:37De simple search werkt nu hetzelfde als de advanced search.

Jack_D

Dan moet je je zoekterm tussen quotes zetten............ "Pareltjes voor oog en oor"


Quote from: gerard1 on October 26, 2020, 05:34:53Ik krijg nog steeds dat vele oranje ;)

Tabcam

Zoeken lijkt weer moeilijker. Is het een een optie dat als je op zoeken drukt bij de forumstartpagina je gelijk naar advanced search gaat? Nu is de gewoon zoeken een voor mij nutteloze tussenstap en je kan vanuit zoeken ook gewoon zoeken met de standaardinstellingen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

De zoekresultaten lijken helaas niet te kloppen.

Voorbeeldje is om te zoeken op Elderbrook. Dan zie ik twee posts. Zoek ik daarna op Bob Mozes zie ik als eerste resultaat Elderbrook & Bob Mozes in staan maar niet bij de eerste zoekopdracht werd gevonden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i