Tabtension scherm

Started by jeroenver, October 24, 2020, 10:33:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroenver

Hallo

Zit te overwegen om een nieuwe setup te maken voor mijn Beamer.
Op dit moment heb ik een spanscherm,maar zou willen overstappen op een Tab-tension scherm.
Zou iemand mij kunnen adviseren welk merk er het beste uit de bus komt voor een Tab-tension scherm.

Hartelijk bedankt

Dirk

Ik ben zelf al enige tijd gebruiker van een Adeo Screen scherm, voorzien van hun FTS principe...wat zorgt voor een perfecte tab tensioned spanning van de schermfolie, zowel horizontaal als verticaal.

Als je al een concrete schermmaat en ratio voor ogen hebt kan ik je (via PM) wel van verdere informatie voorzien  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jeroenver

Bedankt voor de info.
Ik ga even googelen  ;D

papaleo

Ligt er ook wel aan welk budget je hebt...,ik ben al vele jaren een tevreden gebruiker van de (plafond-inbouw) WS-Spalluto MultiMasking scherm deze is niet alleen tab-tensiond maar is ook doormiddel van 'n druk op een knop in (4) meerdere formaten om te toveren maar ook zelf te programmeren naar een eigen formaat.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jeroenver

Dat klinkt wel heel duur  ;D
Boven mijn budget  :(
Ik had meer gehoopt om voor  ongeveer €1000,00 een zeer goed tab-tension scherm te vinden van 135 inch.

Dirk

voor dat budget kan ik je jammer genoeg niet helpen, maar volgens mij is daarvoor sowieso nergens een tab tensioned te vinden in die maat, laat staan van goede kwaliteit ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jeroenver

Dat vermoeden had ik al.
Bedankt voor de reacties.

jeroenver

Iets kleiner "120 inch"
optoma.nl/product-details/de-9120ett
Deze valt perfect in mijn budget €995,00.
Heeft iemand al ervaring met dit scherm?

pameijer

Ik zou voor een iVisions Cinema 4K gaan. Mooie schermen en ook op dit forum goede ervaringen mee. Past in je budget, kost nieuw €959
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

J.A.F._Doorhof

Je mag altijd even met annewiek mailen op [email protected] we hebben een zeer uitgebreidt assortiment met tabtensioned.
Alleen de echte budget schermen raadt ik toch echt af.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroenver

Bedankt voor alle reacties.
Ik ben nogal een persoon van de reviews kijken en lezen.
Ga daar even wat tijd in steken.

jeroenver

Zojuist deze besteld:
Volgens reviewers zou het een goed merk moeten zijn...we gaan het zien :)

hivilux.de/TensionLW/16-9-Tension-Motor-Leinwand-Gehaeuse-schwarz-quad-135Zoll-Bild-300x168cm.html

Ben benieuwd

darkrunner

#12
Quote from: jeroenver on October 24, 2020, 23:10:23
Zojuist deze besteld:
Volgens reviewers zou het een goed merk moeten zijn...we gaan het zien :)

hivilux.de/TensionLW/16-9-Tension-Motor-Leinwand-Gehaeuse-schwarz-quad-135Zoll-Bild-300x168cm.html

Ben benieuwd
Hoop dat je meer geluk hebt dan die paar andere die daar een Tab-tension hebben gekocht
Voor vast scherm zeker aan te raden ma Tab-tension koop je best in eigen land want retour zo maar eens iets als er iets mis is

Hoor graag als hij hangt hoe hij bevalt en als je gespaard blijft van de problemen zoals bij de andere, nu zou daar zelf ook eentje durven kopen moest ik nog in Limburg (Belgie) wonen

jeroenver

Als hij hangt zal ik het laten weten.

J.A.F._Doorhof

En anders schijn je net zo lang te mogen ruilen tot je een goede hebt...
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

darkrunner

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 25, 2020, 08:11:02
En anders schijn je net zo lang te mogen ruilen tot je een goede hebt...
Ook alleen maar handig als je er niet te ver vanaf woont

Guus2

Quote from: ppeter on October 25, 2020, 11:35:23
Hier al jaren zeer tevreden met iVisions, met een zeer goede prijs kwaliteit!

https://homeatthemovies.be/collections/ivisions-projectieschermen/products/ivision-screens-cinema-4k-series-tab-tensioned-16-9-gain-1-0

Ik heb dit iVisions scherm ook aan de muur gehad(exact deze variant). Ik had last van sterk zichtbare "hotspotting", zie de foto in de afbeelding van deze email. Dat terwijl het maar een doek met "slechts" een gain van 1.0 is, ik heb nu een 1.3 gain doek en geen zichtbare hotspot hangen op exact dezelfde locatie(andere prijsklasse maar toch; 1.0 gain zou geen sterk zichtbare hotspot mogen geven).

Hiernaast glinstert dit scherm, de glinsterende structuur is nog duidelijk zichtbaar vanaf ~3 meter, de projector hangt op ~5,8 meter. Mijn huidige Stewart doek heeft door gain 1.3 ook een glinstering(hele hele lichte) maar deze is niet storend/bijna niet zichtbaar, terwijl deze bij het iVisions doek in elke lichte scene overheerst(waar het bij de Stewart af en toe 1 mini glistering is; is het bij de iVisions ~100-200 glinsteringen op en rondom de hotspot locatie).

De koker van het iVisions scherm is wel prachtig (misschien wel de mooiste ! van alles dat ik aan de wand heb gehad; en ook een prachtige afstandsbediening, de bouwkwaliteit verder is dus dik in orde), ook is de tab tension in orde voor zijn prijsstelling(er zitten lichte lijnen in, maar vanaf kijkpositie bijna niet zichtbaar) maar met de bovengenoemde problemen kon ik iig niet leven, het draait uiteindelijk toch om de beeldkwaliteit en deze is simpelweg niet uniform en erg onrustig door het geschitter. Ik heb hem daarom retour moeten sturen..

Ik wil jouw positieve ervaring met dit scherm niet afkraken, maar ook dit scherm heb ik door positieve berichten op dit forum gekocht; maar ik was er dus niet tevreden over.

Omdat het moeilijk is om kritische referenties/reviews te vinden over projectieschermen voeg ik deze foto's toe zodat mensen exact weten wat ze krijgen voor het geld.
Deze nadelen staan namelijk nergens genoemd, enkel de positieve punten, als ik dit vooraf wist had ik het scherm niet gekocht en had dit de verkoper ook een hoop gedoe gescheeld.

Ik wil er wel aan toevoegen dat de officiële leverancier van ivisions dit keurig heeft opgelost, het scherm is hier netjes afgehaald en gecrediteerd. Op wat tijd en extra gaten in de muur hier na was het dus geen nare ervaring. Ik vind het eigenlijk niet leuk om deze ervaring te delen omdat de verkopers netjes zijn maarja ik wil wel eerlijk een review kunnen schrijven dus ik doe dat bij deze toch. Dit om toch was tegengewicht te geven aan de overweldigende positieve reacties over dit scherm, want ik zie dat dus simpelweg anders..

Succes met de hivilux, ik ben benieuwd of er inmiddels iets veranderd is. Tab tensioned is tot nu toe een ramp geweest bij hivilux namelijk (ook 3 van gehad), om het voor de forumbezoekers toch overzichtelijk te houden; de vaste schermen van hivilux staan wel goed bekend.

Ik denk nog steeds dat het goed is om "een sticky" te maken met objectieve info over alle bekende/verkrijgbare projectieschermen(onderscheid tussen tab tensioned en vast), waarbij de ins- en outs van de verschillende merken en types projectieschermen uiteengezet worden. Of een sticky waarbij diverse thread's samengevoegd worden tot 1 sticky thread, zodat er tenminste wat overzicht is. Het is nu voor een nieuwkomer bijna onmogelijk om echt helder te krijgen welke schermen wel goed zijn en niet goed zijn.  Ik kwam er iig bijna niet uit destijds. Dit terwijl er zeer veel info te vinden is over ieder type projector. Het scherm is in mijn beleving minstens net zo belangrijk voor de beeldkwaliteit.

ppeter

Beste Guus, eerlijke en objectieve feedback en of ervaring is altijd welkom en neem ik je helemaal niet kwalijk.

Waarschijnlijk zal je wel een punt hebben, maar zelf heb ik dit nog niet gezien/ervaren?
Ik zal hier eens aandacht aan geven, maar misschien valt het niet op met beeldmateriaal en is het alleen zichtbaar met volledig witte achtergrond?

Misschien dat Werner hier zijn mening kan delen, want hij heeft dit scherm permanent in demo dacht ik?
Voor de rest is het een mooi afgewerkt product met een zeer goede prijs/kwaliteit. Er zullen zeker betere alternatieven zijn, maar voor de prijs is de iVisions een correct scherm met blijkbaar ook een goede service.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

home@the movies

#20
Ik wou eerst niet reageren omdat het van een dealer altijd klinkt alsof hij enkel maar een product wil verdedigen dat hij verkoopt.

Echter de zaken die hier aangehaald worden heb ik nog bij geen enkele klant, of bij het scherm dat bij ons in demo hangt, opgemerkt.
Wij verkopen heel veel I-Vision schermen omdat ik persoonlijk vindt dat dit zeer goede schermen zijn voor een eerlijke prijs.
Wellicht is er toch ergens iets fout gelopen met het doek dat Guus heeft gekregen, ik weet het niet en het is uiteraard moeilijk om hier nu nog iets zinnigs over te vertellen.
Nogmaals, van alle schermen die we verkocht hebben is er nog niet één opmerking gekomen ivm hotspot en/of glinsteringen. Zoals iedereen weet zijn onze klanten toch voor een heel groot deel mensen die echt wel met heel wat aandacht naar hun beeld zitten te kijken, ik zou dan ook verwachten dat, indien dit echt een probleem zou zijn, er toch minstens een paar reacties zouden komen maar dat is na al die jaren nog nooit het geval geweest.

en met alle respect, maar onderstaande quote is naar mijn mening niet relevant om aan te tonen wat "mensen krijgen voor hun geld"
Dit is de allereerste negatieve opmerking die ik over deze schermen lees, om dit dan als referentie te gebruiken terwijl er, ook hier op het forum, geweldig veel mensen zijn die naar alle tevredenheid de I-Visons gebruiken is niet echt 100% correct.

QuoteOmdat het moeilijk is om kritische referenties/reviews te vinden over projectieschermen voeg ik deze foto's toe zodat mensen exact weten wat ze krijgen voor het geld.
Deze nadelen staan namelijk nergens genoemd, enkel de positieve punten, als ik dit vooraf wist had ik het scherm niet gekocht en had dit de verkoper ook een hoop gedoe gescheeld.


Guus2

"Waarschijnlijk zal je wel een punt hebben, maar zelf heb ik dit nog niet gezien/ervaren?
Ik zal hier eens aandacht aan geven, maar misschien valt het niet op met beeldmateriaal en is het alleen zichtbaar met volledig witte achtergrond?"


Beste ppeter, dank voor je reactie. Het viel mij eerlijk gezegd in praktisch alle lichte scenes op. Ik was overigens niet de enige; de vriend waarmee ik samen het scherm opgehangen heb vond de hotspot ook onacceptabel.
De positionering van de projector heeft er denk ik wel invloed op (projector verder weg/een projector met weinig lumen/nits op een groter projectiedoek(ik heb slechts 100 inch) = minder zichtbare glinstering/hotspot, schat ik zelf in).

"Wellicht is er toch ergens iets fout gelopen met het doek dat Guus heeft gekregen, ik weet het niet en het is uiteraard moeilijk om hier nu nog iets zinnigs over te vertellen."

Dit heb ik destijds heel duidelijk gevraagd aan i-visions. Of het een "verkeerd doek is", of dat ze van leverancier zijn veranderd, of dat ze denken dat het scherm defect is; dat heb ik allemaal gevraagd maar hier werd inhoudelijk niet op ingegaan. Er werd mij enkel verteld dat ik het scherm terug mocht sturen en dat ik mijn geld terug kreeg, wat ook keurig gebeurd is.
Als mijn scherm defect was dan hadden ze mij wel een andere met een ander "correct" doek aangeboden en dan was ik natuurlijk tevreden geweest. Maar dit was dus niet zo, deze hadden ze niet; in mijn beleving is dit daarom uitgesloten.

Je moet ook niet vergeten dat we hier praten over een tab tensioned projectiescherm van destijds 729 euro, hier kan ook geen Stewart-doek inzitten (die kost ~6-8x ! zoveel in NL), daar is de prijs simpelweg niet naar. Dus ik denk dat dit gewoon is wat men kan verwachten binnen deze prijsklasse(vandaar dat ik dit ook zo schreef).

"Dit is de allereerste negatieve opmerking die ik over deze schermen lees, om dit dan als referentie te gebruiken terwijl er, ook hier op het forum, geweldig veel mensen zijn die naar alle tevredenheid de I-Visons gebruiken is niet echt 100% correct."

Dat geloof ik en dat is dus precies de reden dat ik dit plaats. Wat ik destijds tijdens mijn digitale zoektocht vond was inderdaad positief er scheef echter wel iemand "als je goed kijkt zie je een lichte glinstering" kan ik mij herinneren maar dat was ook alles. Echter: Echte reviews met meetgegevens en uitgebreide vergelijkingen met de ins en outs van diverse projectieschermen kon ik nergens vinden. Om deze reden vind ik mijn eigen toevoeging hier juist heel relevant want ik heb hier inmiddels een serieus aantal projectieschermen aan de wand gehad voordat ik bij mijn StudioTek 130 G3 uitkwam. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik wou stoppen met de hobby, omdat ik simpelweg geen goed scherm leek te kunnen vinden, dit totdat ik dus bij Stewart uitkwam (waar je internationaal heel veel over leest, maar op dit forum bijna niks, waarschijnlijk door de bizarre prijsstelling).

"en met alle respect, maar onderstaande quote is naar mijn mening niet relevant om aan te tonen wat "mensen krijgen voor hun geld""

Waarom is mijn quote "niet relevant om aan te tonen wat mensen krijgen voor het geld"? De hotspotting en de glinsteringen in het beeld zijn simpelweg de 2 (in mijn beleving grootste) nadelen van dit scherm. Er is nergens een objectieve, echt inhoudelijke review te vinden over de ivisions 4k cinema projectieschermen(ik kon het tenminste niet vinden destijds). Enkel meningen/ervaringen van mensen dat het "mooi is" maar niet met hoge resolutie foto's erbij of met meetapparatuur doorgemeten en ook niet vergeleken met andere projectieschermen. Wat ik zeg is juist relevant want dat is het zwakke punt van het scherm. Ik zie niet in waarom die mening van mij niet relevant is, terwijl het zelfs meer is dan enkel een mening want ik kom met duidelijke foto's van de hotspot. Zoals ik zelf al aangeef is er niks mis met bouwkwaliteit en ook niet met het bedrijf i-vision (goede service!), die is zelfs bovengemiddeld in zijn prijsklasse maar in de foto's kan je duidelijk de glinsteringen en de hotspot terugzien. Dat zijn objectieve zaken die bij een projectiescherm zeker wel relevant zijn en bij een doek met een gain van 1.0 niet voor horen te komen. Dat al jouw klanten het prima vinden/het niet opvalt en tevreden zijn met het scherm is natuurlijk mooi, maar dat doet niks af aan de feiten en maakt mijn ervaring niet irrelevant.

Bose verkoopt ook nog steeds zeer veel speakers(Winst/jr 2,97 miljard dollar (2014), 10.500 medewerkers verteld Wikipedia mij even vlug) en Bose's klanten zijn daar gemiddeld ook heel tevreden over, maar dat betekend niet dat Bose producten geen nadelen hebben en dat betekend ook niet dat ze in vergelijking met andere speakers uit dezelfde prijsklasse stukken beter doormeten.. integendeel.

Oftewel: De beleving van de klant kan wel positief zijn en dat is natuurlijk fijn voor de verkopende partij en ook voor de klant, maar dat betekend niet dat het product geen beperkingen kent en dat er geen betere producten te verkrijgen zijn.

home@the movies

Quote"en met alle respect, maar onderstaande quote is naar mijn mening niet relevant om aan te tonen wat "mensen krijgen voor hun geld""

Waarom is mijn quote "niet relevant om aan te tonen wat mensen krijgen voor het geld"? De hotspotting en de glinsteringen in het beeld zijn simpelweg de 2 (in mijn beleving grootste) nadelen van dit scherm. Er is nergens een objectieve, echt inhoudelijke review te vinden over de ivisions 4k cinema projectieschermen

Niet relevant vooral omdat het de eerste en voorlopig enige melding is van dit soort "probleem" terwijl er massa's van deze schermen in omloop zijn.
Ik heb net zelf nog een keer naar ons eigen demo scherm gekeken, met zowel mijn neus op het scherm als op afstand, met helder compleet witte testpatronen, en met "normaal" beeld. Bij geen van deze testen zie ik ook maar iets wat lijkt op wat jij beschrijft of in de foto's laat zien.
Waarmee ik niet wil zeggen dat jij geen probleem had maar enkel wil aantonen dat je op basis van enkel jou klacht niet mag concluderen dat dit dus per definitie een slecht product is.

Ik heb een paar weken geleden een Sony VW870 verkocht, een toestel van 20000 Euro, na een paar weken wou het toestel niet meer opstarten en moest het retour naar Sony.
Moeten we dan op basis hiervan concluderen dat dit een slecht product is? ik denk het niet, pas als ik zou lezen dat er continu hetzelfde probleem zou opduiken met hetzelfde toestel dan is het relevant.


Guus2

"Ik heb een paar weken geleden een Sony VW870 verkocht, een toestel van 20000 Euro, na een paar weken wou het toestel niet meer opstarten en moest het retour naar Sony.
Moeten we dan op basis hiervan concluderen dat dit een slecht product is? ik denk het niet, pas als ik zou lezen dat er continu hetzelfde probleem zou opduiken met hetzelfde toestel dan is het relevant."


Ook een Bugatti heeft zo zijn defecten, daar had ik het helemaal niet over. Mijn TW9400 is ook terug geweest voor "stof in de lens" en voor een defect te rood RGB paneel. Het is zoals ik aangaf echter niet zo dat ik een defect scherm heb ontvangen. Ik heb de nadelen van het Ivisions 4k cinema scherm eruit gelicht. Het scherm dat ik had was helemaal niet defect, daar was helemaal geen sprake van. Ik vind deze vergelijking dan ook absurd.

Of suggereer jij nu dat de hotspot helemaal niet bestaat, dat ik lieg en dat het doek van de Ivisions 4K cinema even goed is als een Stewart StudioTek 130G??
Zelfs hier is een hotspot in meetbaar, echter niet zichtbaar in de praktijk. Het zwakke punt van de Ivisions 4K cinema is simpelweg een zichtbare hotspot. Dat jij deze niet kan zien is een geheel ander verhaal. Dat zit hem puur in de prijsklasse en de kwaliteit van dit doek.

Zelfs mijn Stewart StudioTek 130G heeft een hele lichte glinstering/schittering en dan praat je over een scherm van referentie-kwaliteit, deze glinstering is óók zichtbaar maar niet storend. Ik verwacht dat jij deze hier echter ook niet zult zien in de praktijk. Lees de internationale forums er maar op na, 8 van de 10 mensen zien deze glinstering niet, maar de 2 kritische mensen wel en Stewart zegt zelf ook dat deze erin zit.

Ik ben nu wel heel erg benieuwd of je antwoord hebt op de volgende vragen:
Wat zijn volgens jou de zwakke punten van de Ivisions 4K cinema? Of heeft dit scherm helemaal geen enkel nadeel?
Is het scherm volgens beter of slechter dan een Stewart StudioTek 130G?
Is het Ivisions 4K cinema het beste scherm ter wereld? Want daar lijkt het volgens jou wel op aangezien er volgens jouw nul problemen zijn met dit scherm en de Ivisions 4K cinema een perfect beeld moet opleveren, dit terwijl het voor mij in de praktijk onmogelijk bleek om een perfecte tab tensioned te vinden onder de 6000 euro.

home@the movies

#24
Je legt mij een hele hoop woorden in de mond die ik absoluut niet gezegd en/of beweerd heb.

Waar het over ging, en waar het advies van de I-Vision op gebaseerd was was dit ,

QuoteDat klinkt wel heel duur  ;D
Boven mijn budget  :(
Ik had meer gehoopt om voor  ongeveer €1000,00 een zeer goed tab-tension scherm te vinden van 135 inch.

Waarop zowel ikzelf als een paar anderen adviseerden om "in deze prijsklasse" voor dit scherm te gaan.

Niemand heeft beweerd dat dit het beste scherm is, niemand heeft beweerd dat er geen betere schermen zijn, alleen dat het scherm binnen zijn prijsklasse perfect doet wat je kan en mag verwachten.

Om op je vragen te antwoorden,

Vraag één,
In deze prijscategorie heeft dit scherm voor mij alles wat het moet hebben om tot een kwalitatieve ervaring te komen,
Vraag twee;
Natuurlijk niet, nooit beweerd door mij, nooit tegengesproken door mij en dus ook totaal geen vergelijk vanwege een compleet ander budget.
Vraag vier
Alweer een versonderstelling en woorden in mijn mond gelegd die ik nergens geschreven of zelfs maar gesuggereerd heb.

Je bent nog niet lang hier op het forum en kent mij vermoedelijk niet, iedereen hier weet dat ik niet snel tevreden ben over iets en dat ik gerust de zaken durf te benoemen, ook al gaat het over producten die we zelf verkopen, ik ben steeds objectief.

De essentie van het topic was, een. betaalbare scherm binnen het budget van 1000 euro, wel dat is de I-Vision. Als jij in dezelfde prijscategorie een scherm kan vinden met dezelfde bouwkwaliteit, dezelfde eigenschappen geen enkele van de door jou opgenoemde "problemen, dan hoor ik dat graag.

Niet iedereen geeft 6000 euro uit aan een scherm, en de uitspraak dat je voor onder dat bedrag geen "deftig scherm" kan vinden laat ik geheel aan jou over.
We zijn absoluut niet getrouwd met I-Vision of eender welk ander merk, we verkopen zowel steward, Adeo, screen research enz enz enz.

Verder ga ik er niet meer op ingaan, voor mij is deze discussie gesloten omdat ik al lang heb afgeleerd om op deze manier door te gaan en de topic starter niets heeft aan dit soort van niet vergelijkbare zaken. Die beseft ook wel dat een scherm van 6000 euro beter zal presteren dan eentje van 800 Euro hoor.

Ik wens je veel kijkplezier op je scherm, en wens anderen met een goedkoper scherm hetzelfde kijkplezier.