aankoopadvies nodig voor goedkope tablet

Started by CineSmurf, October 11, 2020, 12:34:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineSmurf

kennelijk zit het in de spotify app op de hub. Ik zie dat ik wel via ruimtes naar mijn speakers kan gaan en harder/zachter zetten, uitzetten etc. Maar in de spotify app zie ik ze niet.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Hanky Panky

Ik heb het maar opgegeven na een paar middagen vol irritatie  :D

Via mijn iPhone/ipad ziet Spotify ze prima dus dan maar op die manier of radio afspelen via de Heos app op mijn telefoon. Als ik google home vraag om qmusic via Heos op de denon af te spelen krijg ik een muur van onbegrip van die Google dame  :(
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

CineSmurf

 :nopompom:

Voor wat ik zocht voldoet ie prima. Kan in elk geval mijn keukenapparatuur en lampen bedienen...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

angelo41

zou dit niet lukken?

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


Kwabbernoot


CineSmurf

Ja, gezien. Bij 1.43 doet t bij hem ineens. Bij mij staan de devices er prima tussen. Kan ook pauzeren, harder zachter zetten, ed. Maar hij koppelt niet met spotify in de google hub.

@angelo41: Die menu's heten bij mij op de een of andere manier allemaal net anders, maar ze verschijnen bij mij ook niet.

Denk dat ik me maar aansluit bij Hanky Panky, voordat ik me ook ga irriteren.  ;D
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

angelo41

Quote from: CineSmurf on October 12, 2020, 19:27:26
Ja, gezien. Bij 1.43 doet t bij hem ineens. Bij mij staan de devices er prima tussen. Kan ook pauzeren, harder zachter zetten, ed. Maar hij koppelt niet met spotify in de google hub.

@angelo41: Die menu's heten bij mij op de een of andere manier allemaal net anders, maar ze verschijnen bij mij ook niet.

Denk dat ik me maar aansluit bij Hanky Panky, voordat ik me ook ga irriteren.  ;D
[emoji106].

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


CineSmurf

Dank voor al jullie adviezen! Zo na een dagje moet ik zeggen, prima ding die google hub. Is geen tablet, maar voldoet redelijk. Met een tablet had ik wat meer mogelijkheden gehad en had alles wel gewerkt, vermoed ik. Maar voor die 7 tientjes mooie oplossing zo.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Hanky Panky

Quote from: CineSmurf on October 13, 2020, 16:03:38
Dank voor al jullie adviezen! Zo na een dagje moet ik zeggen, prima ding die google hub. Is geen tablet, maar voldoet redelijk. Met een tablet had ik wat meer mogelijkheden gehad en had alles wel gewerkt, vermoed ik. Maar voor die 7 tientjes mooie oplossing zo.

En toch gaat het tzt knagen dat die HEOS het vertikt  :D

:pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

CineSmurf

Daar ben ik ook bang voor. Komt nog wel eens een goedkope ipad, in de aanbieding denk ik...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

CineSmurf

Quote from: Hanky Panky on October 13, 2020, 16:08:35
En toch gaat het tzt knagen dat die HEOS het vertikt  :D

:pompom:

Je hebt wel gelijk. Echt superirritant. Kennelijk moet dit per taal ingesteld worden. Las dit net bij hifi klubben op de site:

QuoteVeel luidsprekers zijn al klaar voor voice-control, maar wachten nog op een software-update van de fabrikant die het mogelijk maakt om ze als smart-luidsprekers te gebruiken. De nieuwste receivers van Denon, Bluesound, HEOS-multiroomsystemen en andere producten wachten bijvoorbeeld nog op zo'n update, zodat je ze kunt bedienen met Google Assistant, Alexa en Siri. Voor deze updates moeten de producten elk systeem en elke taal apart programmeren. Het kan dus nog even duren voordat deze updates in het Nederlands beschikbaar zijn.

Zou dus een kwestie van een update moeten zijn... Ik wacht nog even af  8)
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.