Aardlekschakelaar

Started by wirvana, October 11, 2020, 11:45:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wirvana

Beste mensen,

Ik heb een simpele vraag: wat is nou een goeie doorsnee aardlekschakelaar?
Uiteraard doen allemaal hetzelfde, maar er zullen ongetwijfeld kwaliteitsverschillen moeten zijn?

Ik heb hier geen kaas van gegeten en door een monteur een laten monteren.

Gewoon uit nieuwsgierigheid wat voor antwoorden hierop komen.

bert50

De beste schijnt een Doepke te zijn kost 600 maar dan schijnt je ook wel wat te hebben.[emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Rowdy


wirvana

#3
Quote from: bert50 on October 11, 2020, 11:47:10
De beste schijnt een Doepke te zijn kost 600 maar dan schijnt je ook wel wat te hebben.[emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Haha voordat antwoord ben ik ook een beetje bang, maar er moet toch wat goedkopers zijn.
Dit product is toch ergens op gebaseerd?
Netzo als de hifi-tuning zekeringhouders in samenwerking met Siemens zijn gemaakt.


wirvana

Misschien handig om te zeggen: ik heb nu een aardlekschakelaar van Gewiss

PascalP

Heb hier de hele meterkast van Gacia, ziet er prima uit en doet wat het moet doen.
Is jaar of 2 geleden geplaatst door lokaal elektro bedrijf dus ga er wel van uit dat ze prima spul leveren.
Voor de HT heb ik dan nog een Siemens houder in gebruik
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono