Zwart, handbediend projectiescherm tussen de €200 en €1000?

Started by Menno_M, October 10, 2020, 10:47:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Menno_M

Quote from: darkrunner on November 27, 2020, 07:48:24
Tja Hivilux zijn er hier zeer tevreden over hun spanscherm van Hivilux echter zijn er ook een paar die totaal niet tevreden zijn over hun Tab-tension van Hivilux als is er ook iemand op dit forum die onlangs een 130" daar heeft gekocht en er tevreden over is, ik zou daar ook nog een Tab-tension van durven kopen maar enkel als ik er niet te ver vanaf woon en zelf kan retourneren moest er iets mis zijn.

Gelsenkirchen: 2,5 uur rijden van Rotterdam..... Wel wat ver natuurlijk, maar wellicht beter dan scherm moeten terugsturen naar Polen of China. Heb contact gezocht met XY screens, ze reageren inderdaad snel en vriendelijk. Zij suggereren elektrische versie, volgens mij 1000$+ en nog niet gehad over verzendkosten.

Ik zie trouwens dat die Prism voor UST projectoren bedoeld is, lijkt me voor mij geen optie dan.

Edit: Je zou zeggen dat voor mijn situatie het 3D doek geschikter is dan het 5D doek (ook voor daglicht projectie). Maar die zie ik weer niet bij HiVilux



Menno_M

Net bericht gehad van Elite Screens, MT106UHD5 is niet leverbaar in Europa...



Menno_M

Ik ga het over een andere boeg gooien. Mede op basis van waardevolle reacties op dit topic, waarvoor hartelijk dank, heb ik besloten mijn wensenlijstje bij te stellen voor een goed scherm. Aangezien de topictitel niet meer overeenkomt start ik een nieuwe topic.


Wordt vervolgd...

Ruudpppp

Verplaatst naar een ander topic!