Epson tw9300 vs sony vw590es

Started by wolfkampf, October 8, 2020, 22:02:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wolfkampf

Het Franse forum staat al vol met gebruikers ervaringen over de nieuwe vw590es  :pompom:

Even de Nederlandse vertaling zijn werk laten doen Anders kan het net zo goed over tuinieren gaan..

https://www.homecinema-fr.com/forum/projecteurs-uhd-4k/2020-sony-vpl-vw590es-voir-post-1-t30107876-420.html
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

wolfkampf

Ik had gehoopt dit jaar nog een demo te  kunnen bijwonen voor deze pj maar met de huidige regels zal dat wel niet gaan  :unhappy:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

home@the movies

Quote from: wolfkampf on December 16, 2020, 17:21:33
Ik had gehoopt dit jaar nog een demo te  kunnen bijwonen voor deze pj maar met de huidige regels zal dat wel niet gaan  :unhappy:

Bij ons kan je steeds terecht in Belgie zijn de winkels open en mogen wij klanten ontvangen.
Alles is steeds op afspraak en je bent steeds alleen in de demo ruimte, de grenzen zijn niet gesloten dus ook dar zie ik verder geen probleem.
Uiteraard nemen wij alle voorzorgsmaatregelen, mondmasker is verplicht, handen ontsmetten bij het betreden van de zaak, en wij houden maximaal afstand.
Onze agenda zit echter wel zo goed als propvol, dus het zal eerder voor begin Januari zijn eer we weer tijd hebben voor Demo's

Gr
Werner

wolfkampf

Quote from: home@the movies on December 16, 2020, 21:16:06
Bij ons kan je steeds terecht in Belgie zijn de winkels open en mogen wij klanten ontvangen.
Alles is steeds op afspraak en je bent steeds alleen in de demo ruimte, de grenzen zijn niet gesloten dus ook dar zie ik verder geen probleem.
Uiteraard nemen wij alle voorzorgsmaatregelen, mondmasker is verplicht, handen ontsmetten bij het betreden van de zaak, en wij houden maximaal afstand.
Onze agenda zit echter wel zo goed als propvol, dus het zal eerder voor begin Januari zijn eer we weer tijd hebben voor Demo's

Gr
Werner

Hoi werner,

Dat is echt super fijn dat dat nog mogelijk is aan de andere kant van de grens  :baaa:
Echter heb ik ook mijn grens en dat is dat je 3 uur rijden (enkele reis) bij mij vandaan bent.. dat word me voor een demo toch echt te gek helaas  :unhappy:
Ik zit mijn tijd nog wel even uit met de tw9300 waar ik nog zeker van geniet  :pompom:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

J.A.F._Doorhof

Voor ons is het tot 19 januari alleen calibraties jammer genoeg. Vandaag krijgen we de nieuwe Sony binnen en ik zal proberen er vandaag nog een review over te maken.

In feite kunnen we dan ook gaan uitleveren. Alleen is het niet mogelijk om zelf te kijken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#30
Ter info
Laten we aub proberen ook als winkels en klanten ons gewoon even rustig te houden.

Let op: Het coronavirus is in Nederland en veel andere landen nog niet onder controle. Blijf daarom zo veel mogelijk thuis. Maak en boek geen reizen naar het buitenland tot half maart 2021, tenzij strikt noodzakelijk. Het aantal besmettingen met het coronavirus is in heel België hoog. Reis alleen naar België als het noodzakelijk is. Na een verblijf in België gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. België heeft inreisbeperkingen ingesteld voor reizigers uit Nederland. Er gelden strenge maatregelen in de aanpak van het coronavirus. Voor meer informatie, zie de rubriek 'Coronavirus', ook voor inreisbeperkingen.

We verliezen allemaal klanten en bergen met geld. Laten we niet gaan concurreren omdat iemand anders vind dat ze wel open mogen.

Puur mijn mening. Doe ermee wat je wil.
Maar ook wij hopen wat te kunnen verkopen natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Laten we elkaar op persoons niveau aanspreken, niet als zakelijk naar zakelijk.....

Iedereen heeft een eigen verantwoordelijkheid. Per land verschilt dat.
Het is daarmee niet VINDEN dat het mag, maar feitelijk verschil per land. Hoe je als persoon daarmee omgaat is een andere.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

home@the movies

#32
Euh, wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? ik begrijp je reactie echt niet hoor Frank, wij hebben ook de zaak moeten sluiten, in het voorjaar bijna 6 weken lang.
Ik geef gewoon aan dat wij open mogen zijn, en dat het mogelijk is om demo's te geven met in acht name van alle voorzorgsmaatregelen.
Verder wou ik daar absoluut niets mee bedoelen, en zeker niet wat jij daarachter zoekt, een beetje jammer dat dit zo overkomt.

QuoteLaten we niet gaan concurreren omdat iemand anders vind dat ze wel open mogen.

Echt een vreemd uitspraak hoor, IK vindt helemaal niet dat we wel open mogen, dat is nu gewoon eenmaal zo vastgelegd door de overheid, daar kan ik toch niets aan doen?

J.A.F._Doorhof

Waar het me omgaat is dat je aangeeft dat de grens gewoon open is en dat mensen gewoon langs kunnen komen.

Als ondernemer houden we natuurlijk ook elke dag de regels in de gaten en je opmerking klopt gewoon niet. Vandaar de opmerking.

Verder niets. Ook niet meer van maken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

home@the movies

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 17, 2020, 23:54:44
Waar het me omgaat is dat je aangeeft dat de grens gewoon open is en dat mensen gewoon langs kunnen komen.

Als ondernemer houden we natuurlijk ook elke dag de regels in de gaten en je opmerking klopt gewoon niet. Vandaar de opmerking.

Verder niets. Ook niet meer van maken.

De grens is ook gewoon open, en er is geen enkele wet die zegt dat je niet langs kan of mag komen, enkel bij een verblijf waarbij er niet op dezelfde dag heen en weer kan worden gereisd dient er een quarantaine te zijn.
Ik zou zeggen, kom eens een keer kijken in Antwerpen de komende dagen, heel wat Nederlanders komen in Belgie hun Kerstaankopen doen.

J.A.F._Doorhof

#35
Mijn mening daarover (kerstaankopen door Nederlanders) kan ik beter voor me houden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Idske

Advies is niet naar België tenzij noodzakelijk. Daar valt een beamer bekijken niet onder denk ik.

https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/belgie/reizen/reisadvies


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Richard70…

Hebben we een nieuw Corona topic ?
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Liever niet.
Dus vanaf nu aub weer on topic

Voor wie het gemist heeft. Ik heb de 590 review online staan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

papaleo

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 18, 2020, 11:32:14
Liever niet.
Dus vanaf nu aub weer on topic

Voor wie het gemist heeft. Ik heb de 590 review online staan.

Dit stellen de meeste,waaronder ik ook zeer op prijs...,dank daarvoor ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels