Welke Oled?

Started by MrG, January 23, 2020, 20:17:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quattronl

Mijn 65GZW954 kocht ik exact 2 maanden geleden bij Smits voor 2199,-
(en daarbovenop kwam nog de cashbackactie van 200,-).

Binnenkort worden de 2020 modellen geintroduceerd. Gaan de 2019 modellen (met de G in het typenr) dus mogelijk in prijs omlaag.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

MrG

Ik kan nog 5 weken wachten met de aanschaf. Is het dan de moeite waard om even te wachten en het straks nog een keer te vragen?

En op wat voor een termijn wordt de volgende serie verwacht?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

Tinus_

Ik zou er als dealer zijnde doodmoe van worden, hak gewoon een keer de knoop door.
Er bestaat ook nog zoiets van service en dat krijg je meer van een goede dealer dan een dozenschuiver.
Rebuilding my HT

MrG

Hoi Tinus,
Ik begrijp wat je zegt hoor, maar ik ben in deze simpelweg niet op zoek naar een bepaalde servicegraad, maar naar de beste prijs.

Ik ben er enorm van geschrokken wat het verschil is.
Mijn moeder heeft een tijdje geleden een nieuwe TV gekocht en gewoon de prijs betaald die er op t kaartje stond. Naar nu blijkt heeft ze wel erg veel betaald voor die service.

Daarnaast denk ik dat zo'n Forum als dit en het Tweakers topic juist erg goed zijn voor zaken zoals KE, maar ook voor Smits. Het is bijna gratis reclame voor ze. Er bestaat voor hun nu een hele submarkt naast de plaatselijke binnenlopers.

Maar ieder z'n mening hoor[emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

Cobraatje

Aangezien je bij bijna alle merken vanaf ca. 46 inch(kan per merk verschillen) 2 jaar service aan huis hebt zie ik bijna geen toegevoegde waarde meer van een goede dealer.
Of het moet extreme service zijn(ken een EP die dat doet): tijdelijke vervangende tv na 2 jaar bij een defect/ komen gratis aan huis bij storing/regelen indien nodig zenders opnieuw in etc.

El Nino

#55
De nieuwe Sony OLED schermen (A8) worden vooralsnog alleen in 55 en 65 inch geleverd. Schermen zijn 4K Ultra HD en beschikt over een Pixel Contrast Booster.

Had gehoopt dat ze ook met een 77 inch zouden komen en daarmee een prijsdaling van de AG9.....dat is echt een schitterend scherm en past goed bij me aan de muur. Heb alleen nog een beetje moeite met de prijs...... :unhappy:

Maat goed dit jaar is het weer EK en Olympische Spelen en dan gaan er vast en zeker mooie aanbiedingen komen.....  ;D
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

HereIsTom

Vorige week de Sony AG9 TV gekocht, prachtige Oled met mooi beeld en ik heb nog nooit zo'n mooi geluid uit een TV gehoord.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W