Ziggo kijken via app op Smart-TV?

Started by PascalP, September 29, 2020, 12:31:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eduard

Zigo doet het volgens mij tegenwoordig ook in de browser https://www.ziggogo.tv/obo_nl.html

Mokumer45

Bij mij zit ZiggoGo al een flink aantal maanden op mijn PC en heb ik al div. malen een gemiste uitzending op die manier bekeken. Kijkt toch een stuk prettiger dan op het kleine scherm van een smartphone of op het wel iets grotere scherm van een tablet.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

quattronl

Quote from: eduard on October  1, 2020, 21:36:33
Zigo doet het volgens mij tegenwoordig ook in de browser https://www.ziggogo.tv/obo_nl.html
Klopt, op de laptop/PC werkt dat ook maar wellicht heb je daar wel persé Ziggo internet voor nodig (kan ik niet testen).
Volgens mij (maar corrigeer me) ging het er om om de Ziggo tv zenders te kijken zonder Ziggo internet.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

ajbeefde

Quote from: quattronl on October  2, 2020, 08:49:17
Klopt, op de laptop/PC werkt dat ook maar wellicht heb je daar wel persé Ziggo internet voor nodig (kan ik niet testen).
Volgens mij (maar corrigeer me) ging het er om om de Ziggo tv zenders te kijken zonder Ziggo internet.

Lijkt mij vrij normaal dat een internet abbo van Ziggo hebt om gebruik te maken van hun diensten.

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

quattronl

Quote from: ajbeefde on October  2, 2020, 08:55:54
Lijkt mij vrij normaal dat een internet abbo van Ziggo hebt om gebruik te maken van hun diensten.
Wat ik gister schreef: je hebt géén Ziggo internet nodig als je alleen tv via de coax kabel kijkt. Enkel een simpel Ziggo tv abo voldoet dan.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

ajbeefde

Quote from: quattronl on October  2, 2020, 09:17:29
Wat ik gister schreef: je hebt géén Ziggo internet nodig als je alleen tv via de coax kabel kijkt. Enkel een simpel Ziggo tv abo voldoet dan.

Een Ziggo tv abbo geld hetzelfde voor... was me even ontgaan.

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

De app werkt niet om te casten, 2/3e van de content en live zenders laten zich niet casten (ten minste niet op Apple)
Dus kan je alleen maar via de app bekijken, of de melding dat de content niet beschikbaar is voor casting.
Dus NEE het is zeker geen volwaardig alternatief voor decoder of gebruik DVB tuner in TV zelf.
JBL PRX Power!

Hanky Panky

#32
Quote from: Raphie on October  2, 2020, 10:41:16
De app werkt niet om te casten, 2/3e van de content en live zenders laten zich niet casten (ten minste niet op Apple)
Dus kan je alleen maar via de app bekijken, of de melding dat de content niet beschikbaar is voor casting.
Dus NEE het is zeker geen volwaardig alternatief voor decoder of gebruik DVB tuner in TV zelf.

Welke zenders bijvoorbeeld niet? Kan ik eens testen op mijn Shield TV. Gisteren is na veel hindernissen (de vorige bewoners hadden de coax-kabel geknakt op 60 cm van het ISRA punt) Ziggo internet opgeleverd dus ben wel benieuwd.

Zit je dan op een Ziggo internet aansluiting of cast je buiten het ziggo netwerk?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Op ziggo netwerk, nu geen tijd maar je merkt het zelf snel genoeg wanneer je de app gebruikt 
JBL PRX Power!

SpeedyAndré

Quote from: Hanky Panky on October  2, 2020, 11:31:40
Welke zenders bijvoorbeeld niet? Kan ik eens testen op mijn Shield TV. Gisteren is na veel hindernissen (de vorige bewoners hadden de coax-kabel geknakt op 60 cm van het ISRA punt) Ziggo internet opgeleverd dus ben wel benieuwd.

Zit je dan op een Ziggo internet aansluiting of cast je buiten het ziggo netwerk?
ISRA is toch voor telefoon/adsl/vdsl?
Dat de cai kabel toevallig in de buurt van dat ding binnen komt kan ik nog begrijpen :)

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Mokumer45

Net even ZiggoGo op mijn PC opgestart (dus via mijn KPN netwerk), opende gewoon. En na inloggen werkte alles, zoals het moet, en kon ik alles bekijken..
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Hanky Panky

Quote from: SpeedyAndré on October  2, 2020, 16:09:48
ISRA is toch voor telefoon/adsl/vdsl?
Dat de cai kabel toevallig in de buurt van dat ding binnen komt kan ik nog begrijpen :)

André  8)

Eén gat in de muur - 30 cm - verderop zit de ouderwetsche bedraede telefoon aensluyting  :D

Dus ik denk dat het wel als zodanig kwalificeert  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Quote from: Raphie on October  2, 2020, 12:38:57
Op ziggo netwerk, nu geen tijd maar je merkt het zelf snel genoeg wanneer je de app gebruikt

Vandaag even getest hier nu ik nog 2 internet lijnen heb. Zowel op Ziggo als op Xs4all gaat streamen naar mijn shield naadloos. Van ziggo de eerste 25 zenders getest en zonder uitzondering 100% succes.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

PascalP

we zijn eruit, het gaat een Sony XH80 worden in 43" voor op de logeerkamer bij opa en oma, moet goed genoeg zijn voor de kids en alle apps zoals Ziggo, Netflix en Youtube zouden erop moeten werken  :popcorn:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono