@ TheMaestro: Mag ik een misschien rare vraag stellen: ik snap niet, waarom je dit apparaat nodig hebt om tussen 2 luidspreker paren te schakelen. Op de Yamaha zit nl. al de mogelijkheid om 2 speakers paren aan te sluiten en daartussen te schakelen (A & B). En waarschijnlijk heeft de Yamaha betere specificaties en iig meer output power.
Maar als je hem toch gaat gebruiken, kan je hem op 2 manieren aansluiten op de Yamaha. De 1e manier is op een van de rec out uitgangen en dan op een van de input ingangen van het apparaat (maar niet op de phono ingang). Of de 2e manier mogelijk is, hangt af van de uitvoering van de Yamaha. Ik zie nl. op foto's 2 verschillende uitvoeringen van die Yamaha, 1 met een set pre out en een set main in, en een zonder deze optie. Bij de zonder optie is er dus geen 2e aansluit mogelijkheid, maar bij de optie met kan het apparaat aangesloten worden op de pre out aansluitingen. Het nadeel hiervan is, dat je de interne eindversterker van de Yamaha buiten werking stelt en dus geen output op de speaker aansluitingen meer hebt. De bruggetjes tussen de in en out moeten dan uiteraard wel eerst er uit gehaald worden.
De 1e manier geeft een vaste uitgangsspanning en de 2e gaat via de voorversterker van de Yahama en is het volume daar dus ook regelbaar.
P.S.: van wat ik zie in de bijgeleverde foto's, is dat apparaat eigenlijk geen speaker schakelaar, maar een versterker met de mogelijkheid om 2 speaker paren aan te sluiten (net als bij de Yamaha).