Een vraagje: zijn er hier mensen met interesse voor de Playstation 5? Wat ik online kan vinden, komt deze ergens in november op de markt. Zijn er al mensen die zich ergens hebben ingeschreven om er een te kopen?
Zelf ben ik niet zo'n gamer, maar het verhaal hier achter is dat mijn (toen nog zoontje) toen de PS3 werd geοntroduceerd, aan me vroeg of hij er een mocht hebben. Dat zal ergens in 2007 zijn geweest, Stein was toen 6 jaar oud. We hadden toen nog een PS2. Ik zei dat dat niet ging, want de PS3 was toen flink aan de prijs. Toen vroeg hij of hij een PS4 mocht (die toen nog helemaal niet bestond), waarop ik 'nee' zei. Toen vroeg hij of hij dan een PS5 mocht, waarop ik (stom, stom, stom) 'ja' zei. Nou, ik kan je vertellen dat hij bijna nooit iets onthoudt, maar dat is hij nooit vergeten.

Inmiddels is Stein 19 en nu wil ik een PS5 voor hem gaan kopen als die uitkomt. Maar aangezien hij de gamer is, en niet ik, vraag ik mij af welke PS5 variant jullie zouden bestellen en waarom: die met blu-ray drive of zonder? En weet iemand of de PS5 ook PS4 of zelfs PS3 spellen kan draaien?
Groet,
Richard