xtreamer sidewinder 3 NFS client

Started by dirkomedia, October 19, 2020, 18:18:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dirkomedia

Hallo team,

en andere welwillenden om me misschien te kunnen helpen.
Wat leuk, een forum in het Nederlands. dat is de eerste keer voor me denk ik.

Ik ben hier met iets bezig , en het is erg frustrerend....

Het doosje ellende heet "xtreamer sidewinder 3" en het is al veel te oud. ergens 2012 ofzo.
Dus ja, ik weet het ik zoek de ellende op....

Op zich, dat ding doet het als je media bronnen direct aansluit op het geval.
Om het ding naar een windows share te kunnen laten verbinden, moest er al een hele trucendoos
met regedit en keys om het register aan te passen bij komen.... dat werkte dan uiteindelijk...


Maar nu!!!  :music:

De NFS client die op deze sidwinder 3 zit, daadwerkelijk verbinden met een lNFS server, die reeds getest is met
andere devices als NFS lient in het LAN netwerk. Voor de duidelijkheid, bij alle andere computers werkt die nfs verbinding naar de server direct.....

Maar ik ben nu echt uren bezig geweest. Het lukt niet voor de xtreamer.
Het grootste probleem is het aanbod van kennis over dat ding.
Er is geen zinnige bron op het net, die kan zeggen hoe de context is, die gebruikt moet worden in de webgui.

De sidewinder3 heeft een WEB gui. En het is daar mogelijk om nfs client te kiezen,
maar wat ik ook probeer, in de meeste logische pogingen, niets werkt om op die nfs share te komen.
Apparaten zoals deze moet je eigenlijk zonder enige twijfel, direct uit het raam smijten, net als
het 'mens erger je niet' spel , dat ik vroeger ook nooit speelde.

Ik weet, dit is een onmogelijke vraag, is er iemand hier die het ooit gelukt is om dat ding te verbinden met een nfs share?

Bedankt voor iedere poging.

PS: samba lukt ook al niet. Het kreng blijft maar om een password vragen, en ik heb alle trucs al gedaan.
Ook is het niet mogelijk een ip adres in te typen in de xtreamer software.