Emotiva

Started by Miesepies, October 20, 2009, 10:23:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

clockwork

#7825
Geen nuttige inbreng...   :embarassed:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

knubbe

Voor iedereen met nog een upgradekaart in zn la, tijd om op te ruimen :)
Dr is een houdbaarheidsdatum aangekondigd!
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

clockwork

Quote from: knubbe on November  5, 2020, 18:40:36
Voor iedereen met nog een upgradekaart in zn la, tijd om op te ruimen :)
Dr is een houdbaarheidsdatum aangekondigd!

Inderdaad. Ik moest even zoeken naar dit nieuws. Ze maken het ook niet echt met veel tamtam bekend...  :crazy:

Maar per 1/1/21 al. Niet heel veel tijd om er nog iets meer te doen. Hoezo levenslang geldig? :wacko:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

TornadoGo

#7828
Ik heb m'n upgradecard al een keer verzilverd met de koop van een XMC-1 en overweeg die nu in te ruilen voor een XMC-2 (kan binnen vijf jaar en de mijne komt uit 2016 volgens mij). Kost me zo'n $1000 ex verzendkosten.

/edit: Hahaha, ik lees net dat ik in 2016 het onderstaande postte:

Quote from: TornadoGo on November  4, 2016, 14:23:37
De 40% was niet geldig in combinatie met de reeds lopende kortingsactie. De 25% upgrade for life korting wel.

De 40% kortingsbon heb ik dus kennelijk nog wel.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

clockwork

Quote from: TornadoGo on November  5, 2020, 20:19:43
Ik heb m'n upgradecard al een keer verzilverd met de koop van een XMC-1 en overweeg die nu in te ruilen voor een XMC-2 (kan binnen vijf jaar en de mijne komt uit 2016 volgens mij). Kost me zo'n $1000 ex verzendkosten.

/edit: Hahaha, ik lees net dat ik in 2016 het onderstaande postte:

De 40% kortingsbon heb ik dus kennelijk nog wel.

opschieten dus als je nog een xmc-2 wilt..... :whatsthat:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

gew55

Quote from: TornadoGo on November  5, 2020, 20:19:43
Ik heb m'n upgradecard al een keer verzilverd met de koop van een XMC-1 en overweeg die nu in te ruilen voor een XMC-2 (kan binnen vijf jaar en de mijne komt uit 2016 volgens mij). Kost me zo'n $1000 ex verzendkosten.


Is het niet aantrekkelijker om XMC-1 in Nederland eerst te verkopen ?

TornadoGo

Dat heb ik ondertussen al gedaan, hij is vorige week zondag opgehaald. Een HT in onze kelder zit er in de komende 1 of 2 jaar niet in, dat is waarom ik hem nu maar heb verkocht. In de woonkamer nu een Sonos setup en daar ben ik eigenlijk wel heel content mee.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een upgrade kaart; ik heb er nog eentje beschikbaar voor 40% korting op adviesprijzen bij bestelling in USA.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

gew55

Quote from: TornadoGo on November 30, 2020, 17:04:44
Dat heb ik ondertussen al gedaan, hij is vorige week zondag opgehaald. Een HT in onze kelder zit er in de komende 1 of 2 jaar niet in, dat is waarom ik hem nu maar heb verkocht. In de woonkamer nu een Sonos setup en daar ben ik eigenlijk wel heel content mee.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een upgrade kaart; ik heb er nog eentje beschikbaar voor 40% korting op adviesprijzen bij bestelling in USA.

dat is jammer, ik heb hem niet voorbij zien komen op Marktplaats  :blush:

TornadoGo

Oh, da's zeker jammer. Hij stond ook op dit forum te koop.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX