Einde van film zoals wij het kennen?

Started by DustinV, September 9, 2020, 10:47:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DustinV

Kwaliteit mag uit het raam. Belangrijkste is dat de linkse "woke" boodschap word uitgedragen. Ik word maar treurig van dit soort ontwikkelingen.

https://www.geenstijl.nl/5155292/kunst-kapot-gecast/

Edit. Door er "women" bij te zetten ze wel enigszins een manier geven om er onder uit te komen.

PascalP

Op deze manier gaat The Expendables nooit meer een Oscar winnen :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

DustinV


Zymotic

Wanneer komt Black Panther 2 uit? Meteen de grootste kanshebber. ;)

jahtari

#4
Tja, de woke message moet er kost wat kost doorgeduwd worden.

De identiteitspolitiek  slaat he-le-maal door.

:nopompom:

WTF, laatst moest ik alweer twee van deze woke films meekijken met mijn vrouw, "love garanteed" met een vrouw in de hoofdrol als advocaat, die verliefd werd op een zwarte man, met een homo op kantoor.

En  "the half of it" met een aziatische vrouw in de hoofdrol die lesbisch was. Alle stereotypen die gunstig zijn voor de minderheden worden uitgelicht - natuurlijk was deze aziatische vrouw hartstikke slim. De blanke amerikaanse jongens mochten de hersenloze sporters spelen - dat mag natuurlijk wel.

Echt, om te kotsen. 

Ik beoordeel mensen op hun daden ipv kleur of afkomst. Ik kijk niet naar Michael Jordan omdat hij zwart is, maar omdat hij een fantastische sporter is/was. Ik luister niet naar Lee Perry omdat hij zwart is, maar omdat ik van zijn muziek hou.

Stop met het door de strot duwen van deze "gewenste" ontwikkeling.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Martijnst1990

Quote from: jahtari on September  9, 2020, 14:06:04
Tja, de woke message moet er kost wat kost doorgeduwd worden.

De identiteitspolitiek  slaat he-le-maal door.

:nopompom:

WTF, laatst moest ik alweer twee van deze woke films meekijken met mijn vrouw, "love garanteed" met een vrouw in de hoofdrol als advocaat, die verliefd werd op een zwarte man, met een homo op kantoor.

En  "the half of it" met een aziatische vrouw in de hoofdrol die lesbisch was. Alle stereotypen die gunstig zijn voor de minderheden worden uitgelicht - natuurlijk was deze aziatische vrouw hartstikke slim. De blanke amerikaanse jongens mochten de hersenloze sporters spelen - dat mag natuurlijk wel.

Echt, om te kotsen. 

Ik beoordeel mensen op hun daden ipv kleur of afkomst. Ik kijk niet naar Michael Jordan omdat hij zwart is, maar omdat hij een fantastische sporter is/was. Ik luister niet naar Lee Perry omdat hij zwart is, maar omdat ik van zijn muziek hou.

Stop met het door de strot duwen van deze "gewenste" ontwikkeling.
Niks aan toe te voegen  ^^
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MLCinema

Ik denk dat de verschuiving van bioscoop naar streaming qua marktaandeel zoals nu door Corona een grotere bedreiging is voor film zoals wij dat kennen. Moet er niet aan denken dat fysieke media verdwijnen.

Een film maker zal, uitzonderingen daargelaten een film in eerste instantie toch maken om zijn eigen creativiteit kwijt te kunnen?

Begrijp mij goed, ik ben pro diversiteit maar wanneer dit opgedrongen wordt lokt dit juist tegenovergestelde reacties uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |