Ik ken Armand en Telesound meer dan 30 jaar. Prima zaak met een zeer goede dienst na verkoop!
Ik kocht er in 1995 mijn eerste Quadral's, nadien mijn vader en aantal vrienden kochten er hun Quadral's en Onkyo Integra spullen. Eind 2019 er nog een Bluesound Node 2i aangeschaft. Recentelijk nog binnen geweest voor de Michi set maar het prijsverschil met onze forumsponsor was enorm.
Armand is nog "
van den oude stempel" en hij bedoelt het allemaal wel goed. Wat hij staan heeft prijst hij de hemel in, wat hij niet heeft kraakt hij af. Ooit informeerde ik eens naar het merk Dali. Hij had het niet staan en zij onmiddellijk
" dat zijn geen speakerbouwers maar meubelmakers" omdat ze hun drivers inkochten....
Nu heeft hij Dali staan en is er laaiend over. Ik heb hem enige tijd terug geconfronteerd met zijn boude uitspraken van 30j geleden, hij stond met de mond vol tanden...

Over Arcam is hij ook niet te spreken. Heeft hij wel staan maar komt volgens hem vaak terug voor herstellingen. Let wel Armand heeft meer dan 40 jaar ervaring!
Voor HT en netwerk spullen ben jij bij Telesound aan het verkeerde adres. Voor stereo een prima adres!
Over Cambridge weinig negatief te lezen.