Ignore topics werkt niet

Started by sandervg, September 5, 2020, 10:36:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sandervg

Heel vreemd.... Ik kies 'unread posts since last visit'. Vervolgens zet ik 'vinkjes' achter de topics waar ik geen interesse in heb. Als ik een dag later weer op 'unread posts since last visit' klik, krijg ik toch weer topics te zien die ik op 'ignore' heb gezet. Sommige topics heb ik inmiddels al 10x op ignore gezet, maar ze blijven voorbij komen. Wat doe ik fout?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

fluissie

Zou ik ook wel willen weten want zie regelmatig ook topics weer voorbij komen waarvan ik ze al meerdere malen op ignore heb gezet ...

Bama

Heb ik ook. Heeft denk ik te maken met de limiet. Als je al veel topics hebt aangevinkt komen de eerste weer tevoorschijn.
Zou geen limiet aan moeten zitten lijkt me.

Leeuwarden

Er is een maximaal aantal topics dat je op ignore kan zetten. En dus kometen ze steeds weer bovendrijven. Die limiet mag er van mij wel af. Heel irritant...

sandervg

#4
Dat verklaart het in ieder geval (ik dacht dat ik gek werd  ;D)

Ik heb een PM naar Frank verstuurd. Wellicht kan hij aangeven of dit mogelijk is. Met een limiet erop, heeft de functie (voor mij) niet veel waarde.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

J.A.F._Doorhof

Ik heb er net naar gekeken en kan zo in het admin gedeelte er niets over vinden. Ik zal na het weekend even verder zoeken
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Leeuwarden


Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

J.A.F._Doorhof

Geen opties wat ik zo kan zien.
Iemand die meer van smf weet hier ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq

#9
Quote from: J.A.F._Doorhof on September 10, 2020, 14:56:52
Geen opties wat ik zo kan zien.
Iemand die meer van smf weet hier ?

Hier draait SMF 2.0.15 terwijl er al een SMF 2.0.17 is. In de changelog lees ik niets over een eventueel probleem met deze functie of een fix.

Staat er niet in een error.log oid van dit forum?

Lijkt mij dat deze functie inmiddels wel is uitgekauwd en "gewoon" zou moeten werken.

Is het geen optie die je aan dient te zetten per forum cq. gebruikersgroep?

Edit: Is het een third-party add-on/mod?
https://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1193

Misschien even de maker contacten?  Kan een conflict met een andere mod cq. template zijn, alhoewel dit mij het default template lijkt.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

#10
Ik heb het even op mijn test 2.0.17 geïnstalleerd.

Edit: werkt niet.

Kan niets vinden op het SMF forum, laatste a bijdrage in het support topic is van 2018.

Zie ook dat die Mod Last Modified:
    July 05, 2013, 09:58:00 PM

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

J.A.F._Doorhof

We zoeken nog steeds iemand die ervaring heeft met de updates en die voor ons wil doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq

#12
Quote from: J.A.F._Doorhof on September 10, 2020, 17:47:51
We zoeken nog steeds iemand die ervaring heeft met de updates en die voor ons wil doen.

Ik gok dat die mod ooit is ingebouwd en toen zijn er steeds updates van de core-SMF zelf overheen gezet.

Deze mod is geschikt voor 2.0.4 en niet verder, vandaar dat hij niet (meer) werkt. Misschien uitzetten?

Het probleem met SMF is dat er geen /weinig controle is op mods en de werking op bestaande of nieuwe versies van SMF.
Dat dient de mod-maker zelf te doen.

Nadeel van "gratis".

Vandaar dat er geen tot weinig mensen zijn die technisch beheer willen doen op een forum zoals dit.

Er is veel kennis voor nodig om alles draaiende te houden bij updates van de core van SMF.

Tenzij je iemand betaald, maar updaten en dan fixen van wat niet werkt kost (veel) tijd en dus €€. Maar dat weet je al.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Jack_D

Ik heb 11 topics op Ignore staan en heb er sinds geen van voorbij zien komen.Bij mij lijkt het dus nog wel te werken.

Zymotic

Ik had het hele afterhours gedeelte op ignore staan, maar toen viel er niets meer te modereren.  >:(

VlisChris

Quote from: Zymotic on September 10, 2020, 19:33:06
Ik had het hele afterhours gedeelte op ignore staan, maar toen viel er niets meer te modereren.  >:(

Dat had ik indertijd met wat leden :D :-X :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.