TKA: Pioneer plasma PDP LX5090H €125,-

Started by Sk, September 4, 2020, 18:15:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sk

In verband met de overstap naar een LG OLED TV biedt ik hierbij mijn Pioneer plasma PDP LX5090H te koop aan. De Pioneer is ongeveer 10 a 11 jaar oud en nog steeds in perfecte staat. Komt met boekjes en originele doos. Zit geen voet en speakers bij maar die kun je zelf eventueel online aanschaffen.

Volgende week zaterdag 12-09-2020 komt ons nieuwe scherm en dat betekent dat de Pioneer afgekoppeld zal gaan worden. Mocht je dus interesse hebben dan lijkt het mij handig dat we die zaterdag afspreken zodat je hem eventueel nog spelend kunt zien indien gewenst.

De vraagprijs voor dit mooie scherm is €125,-

Ik wilde een foto plaatsen maar tijdens het attachen krijg ik de volgende foutmelding:

Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

#1
Via mupload toch gelukt!

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

En afgelopen zaterdag is hij opgehaald. Dit topic gaat op slot.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9