Vernieuwde webshop Hi-Stands.eu live

Started by Hi-Stands, June 28, 2013, 09:15:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hi-Stands

Vernieuwde webshop Hi-Stands.eu live

Hi-Stands heeft vannacht haar vernieuwde webshop gelanceerd. De webshop heeft verbeterde zoekmogelijkheden, maakt gebruik van social media, is overzichtelijker en toont bij diverse producten nieuwe en betere afbeeldingen.

Wat is er nieuw?
•   Overzichtelijke navigatie via hoofdmenu.
•   Nieuwe huisstijl
•   Koppeling met Social media
•   Verbeterde en uitgebreide zoekfunctionaliteit
•   Sorteren op prijs van hoog naar laag of alfabetisch
•   Keuze in weergave van producten

Kortom een reden om weer eens een kijkje te nemen in onze shop.

www.hi-stands.eu/shop


www.hi-stands.eu Acoustic Revive, Aurios, Artkustik, Agile, Aktyna, Audioplan, Boston Audio Design, Black Forest Audio, Cable Isolators, Caig Laboraties, Crusade-Audio, Ecosse, Essential Audio Tools, Etón, Fisch, Firestone Audio, Gallo Acoustics, HiDiamond, Hi-Stands, en nog veel meer

Madhouse

Ik zat toevallig vanmorgen te kijken en het ziet er goed uit!

Het enige wat ik nog steeds raar vind is dat speaker kabels apart staan van de andere kabels.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Kingpin

Mooi gedaan (neem aan dat je hetzelf heb gemaakt).

Enige aandachtpuntjes voorzover:

- als ik op een product klik zie ik onder de productfoto de text staan behorende bij het product, dit komt niet altijd goed leesbaar over.
- uitlijning zou een andachtspuntje kunnen zijn. Zo zou ik de text dichterbij de productfoto plaatsen (hoort bij elkaar) en de overige zaken beter scheiden (chat, socialmedia icons etc).

Verder mooi gedaan.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Hi-Stands

Quote from: Madhouse on June 28, 2013, 09:31:20
Ik zat toevallig vanmorgen te kijken en het ziet er goed uit!

Het enige wat ik nog steeds raar vind is dat speaker kabels apart staan van de andere kabels.

Goeie tip, gaan we aanpassen :)
www.hi-stands.eu Acoustic Revive, Aurios, Artkustik, Agile, Aktyna, Audioplan, Boston Audio Design, Black Forest Audio, Cable Isolators, Caig Laboraties, Crusade-Audio, Ecosse, Essential Audio Tools, Etón, Fisch, Firestone Audio, Gallo Acoustics, HiDiamond, Hi-Stands, en nog veel meer

Hi-Stands

Quote from: Kingpin on June 28, 2013, 11:31:21
Mooi gedaan (neem aan dat je hetzelf heb gemaakt).

Enige aandachtpuntjes voorzover:

- als ik op een product klik zie ik onder de productfoto de text staan behorende bij het product, dit komt niet altijd goed leesbaar over.
- uitlijning zou een andachtspuntje kunnen zijn. Zo zou ik de text dichterbij de productfoto plaatsen (hoort bij elkaar) en de overige zaken beter scheiden (chat, socialmedia icons etc).

Verder mooi gedaan.

Bedankt, helaas is dat  momenteel nog niet aan te passen.

Maar ik hou het in gedachte.
www.hi-stands.eu Acoustic Revive, Aurios, Artkustik, Agile, Aktyna, Audioplan, Boston Audio Design, Black Forest Audio, Cable Isolators, Caig Laboraties, Crusade-Audio, Ecosse, Essential Audio Tools, Etón, Fisch, Firestone Audio, Gallo Acoustics, HiDiamond, Hi-Stands, en nog veel meer

DustinV

Moest even een topic afstoffen maar wilde even mijn genoegen uiten. Had een kabel besteld welke vanuit de distributeur beschadigd geleverd werd. Deze wilde de kabel niet terugnemen dus heeft winkelier het op eigen kosten geregeld. Super service en uitstekende communicatie. 👍🏻