Tja, wordt spannend. Goed om te horen dat het merk ook goed met MA Silver combineert. Ik wilde eigenlijk richting denon avc-3700h, maar die 1 ene hdmi 2.1 poort is wel krap/crap. Genoeg voor de XSX maar over 5-10jr wellicht toch meer nodig dan een 2.0 poort voor de rest (mediaplayers). Er komt een LG CX bij waarschijnlijk die geen DTS en HD audio meer doet, ondanks wel e-arc ondersteuning, dat is dan alleen leuk voor streams met atmos.
Zou denk ik wel genoeg hebben aan de RX-V6A, maar eigenlijk zou ik evt wel een V8A ernaast willen zien. Wat ik begrepen heb is dat de Aventage serie nu een stapje hoger moet gaan dan de V-serie. Dus een A4A zou net boven de V6 moeten komen. Ik heb wel budget tot 1000,- voor iets meer vermogen om de vloerstaanders stabiel aan te sturen. Andere twijfelpuntje is dat ik ook wel gecharmeerd was van de Audessy Multi-Xt32, daar had ik dan (met moeite) wel de 500 extra voor over gehad tov de avc-2700h.
YPAO Multipoint schijnt ook aardig in de buurt te komen bij XT32, kan alleen niet inschatten hoe groot het verschil is.
In ieder geval afwachten tot december minimaal als de 2.1 features in de firmware unlocked worden, dan es kijken hoe de real-life reviews zijn icm de hdmi 2.1 tv's en next-gen consoles.