JVC DLA-HD1

Started by Gullwing, August 18, 2020, 19:56:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gullwing

Na jarenlang plezier ervan gehad te hebben, is er eigenlijk ook al jaren er een beetje de klad in gekomen, en toch besloten om te stoppen met een projector. Heb nu een 65" tv, is geen vervanging ik weet het maar merk gewoon dat ik sneller de tv pak dan de projector op te starten.

De vraag is wat is hij nu nog waard? Het is denk ik een leuke projector voor een beginnend liefhebber, naar mijn idee nog steeds een leuk en mooi plaatje, al zal de zwart waarde in de loop der tijd enorm verbeterd zijn.

Wat is een leuke prijs samen met een Projecta scherm van 2.40 breed.

Graag hoor ik van jullie.
Atoll ST200 Signature, 2x Atoll AM200 Signature, Cambridge CXU, B&W Nautilus 802N

reza

Hoi,

Hoeveel uur staat er op?
Ik denk dat je er rond de 3 a 4 honderd voor kan krijgen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jantje112

Kennis van mij verkocht een rs40 met nieuwe lamp en kon daar na veel leuren 350 euro voor krijgen..

Nahpets

Ik ben ook bang dat de bedragen van Reza niet makkelijk te realiseren zullen zijn. Al helemaal niet als de lamp (bijna) op is.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

MechanicalAnimal

Quote from: Gullwing on August 18, 2020, 19:56:19
Na jarenlang plezier ervan gehad te hebben, is er eigenlijk ook al jaren er een beetje de klad in gekomen, en toch besloten om te stoppen met een projector. Heb nu een 65" tv, is geen vervanging ik weet het maar merk gewoon dat ik sneller de tv pak dan de projector op te starten.

De vraag is wat is hij nu nog waard? Het is denk ik een leuke projector voor een beginnend liefhebber, naar mijn idee nog steeds een leuk en mooi plaatje, al zal de zwart waarde in de loop der tijd enorm verbeterd zijn.

Wat is een leuke prijs samen met een Projecta scherm van 2.40 breed.

Graag hoor ik van jullie.


ben je eerst eigenaar? heb je de doos? heb je de bon? wat is de leeftijd? hoeveel uren staan er de teller en is dat de eerste lamp?

Hoe is de staat van het scherm? is het een spanscherm, vast scherm, rolscherm?

voor de geintreseerdeen: is het deze PJ? https://www.projectorcentral.com/JVC-DLA-HD1.htm


SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Gullwing

Quote from: MechanicalAnimal on August 20, 2020, 08:56:55

ben je eerst eigenaar? heb je de doos? heb je de bon? wat is de leeftijd? hoeveel uren staan er de teller en is dat de eerste lamp?

Hoe is de staat van het scherm? is het een spanscherm, vast scherm, rolscherm?

voor de geintreseerdeen: is het deze PJ? https://www.projectorcentral.com/JVC-DLA-HD1.htm

Ik ben niet de eerste eigenaar dat was Kermit ook van deze site, die had hem 2 a 3 weken maar die besloot toch zijn duurdere broertje te kopen, bon heb ik wel gehad, maar waar die ligt  :hehe:

Ja doos is nog aanwezig, eerste lamp zit er nog in, altijd op low gedraaid, en die lamp heeft nu 539 uur gedraaid en toestel zelf dus ook.

Scherm is een projecta rolscherm, en mankeert niets aan altijd in rookvrije omgeving gebruikt.

Ik snap dat de prijs niet super hoog zal zijn, maar het mag van mij ook weg voor een prijs die het nog waard is.
Atoll ST200 Signature, 2x Atoll AM200 Signature, Cambridge CXU, B&W Nautilus 802N

MechanicalAnimal

Kijk, dat zijn de betere aanvullingen, ik kan je niet met een prijs helpen maar dit soort info is wel belangrijk voor diegene die wel weten wat 2dehands PJ's mogen/kunnen kosten  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis