Zit hier een goeie, handige frontjes-maker?

Started by TheMaestro, August 7, 2020, 12:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheMaestro

Ik heb mijn oog op een setje Xanadu's laten vallen, maar daar zitten geen frontjes bij. Weet iemand hier misschien of er iemand in dze gemeenschap deze frontjes kan maken?
Het gaat om het model DS17 E2. Alvast bedankt? Het mag ook een professional zijn.
"The message is in the music"
Mystère  Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, Bluenote Piccolo, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.

TheMaestro

Ik heb even op Youtube rond gekeken, mij lijkt de beste en makkelijkste oplossing om een mooie zwart metalen webbing te scoren ergens en die op maat te maken en de gaatjes in de webbing ook kunt gebruiken om er een plug /bevestiging doorheen aan te brengen. Wat denken jullie?
"The message is in the music"
Mystère  Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, Bluenote Piccolo, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.

toetertje

Ik vind een stuk racegaas voor je speakers, nu niet echt een optisch hoogtepunt.

Er worden op markplaats regelmatig speakers aan geboden voor een paar euro.
Zit daar niet iets tussen, waar je de frontjes van kunt gebruiken? als je de maten
er even bij pakt, vind je vast wel iets.

TheMaestro

Op mijn Elac FS87 had ik ook zwarte metalen frontjes zitten en dat zag er goed uit. Is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
"The message is in the music"
Mystère  Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, Bluenote Piccolo, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.

mijkie

Mag toch niet heel moeilijk zijn om er een paar frontjes voor te maken, van MDF en speakerdoek

Tenminste, hangt van je wensen af natuurlijk
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Kjelt

Nederlands merk? Even bellen of ze een setje hebben liggen.

TheMaestro

Quote from: Kjelt on August 12, 2020, 22:59:13
Nederlands merk? Even bellen of ze een setje hebben liggen.
Nee, hebben ze niet meer. Te oud model denk ik. Voor het laatst in 2001 gemaakt. Ik heb Age van Xanadu wel gevraagd of hij misschien nog sjablonen heeft.
"The message is in the music"
Mystère  Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, Bluenote Piccolo, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.